مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۰:۲۴ :: ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
نجات یک طبیعت گرد در ارتفاعات پریزکوه دورود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: یک طبیعت گرد در ارتفاعات پریز کوه دورود منطقه آبشار ازنا در روستای در اسپر نجات یافت.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، صارم رضایی با اعلام این خبر اظهار کرد: به دنبال تماس با مرکز EOC جمعیت هلال احمر مبنی‌بر سقوط جوان ۲۸ ساله در ارتفاعات صعب العبور پریز کوه بلافاصله تیم های امدادی جمعیت هلال احمر به همراه عوامل اورژانس و هیات کوهنوردی عازم ارتفاعات پریزکوه در شهرستان دورود شدند و فرد مصدوم را نجات دادند.

وی افزود: فرد مصدوم که به همراه دو تن دیگر به منطقه رفته بودند بعد از سقوط از ارتفاع به شدت مصدوم شده بودند و یک پای دیگر او به دلیل فرو رفتن سیخ کباب دچار آسیب دیدگی دیگری نیز شده بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان بیان کرد: با توجه به صعب العبور بودن منطقه جهت این عملیات تیم امداد هوایی عازم منطقه بود که به دلیل شرایط نامساعد اب هوایی مجبور به اعزام زمینی تیم های امدادی شدیم.

رضایی بیان کرد: فرد مصدوم در نقطه بسیار دشواری سقوط کرده بود که عوامل امدادی مجبور شدند با ایجاد کارگاه فنی مصدوم را ابتدا به پایین دیواره خطرناک منتقل و بعد از اقدامات اولیه وی را به پایین منتقل و سپس به بیمارستان هفتم دورود اعزام کردند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید