تاریخ: ۲:۲۰ :: ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
نخستین یادواره شهدای شهرستان چگنی

فرماندار چگنی از برگزاری نخستین یادواره شهدای شهرستان چگنی همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، افشین بازگیر فرماندار شهرستان چگنی شامگاه یکشنبه در جلسه هماهنگی یادواره شهدای شهرستان چگنی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، حجت‌الاسلام حافظی امام جمعه شهرستان، سرهنگ محمودوند دبیر اجرایی کنگره ملی شهدای استان و اعضای شورای اداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: نخستین یادواره شهدای شهرستان چگنی روز سوم خرداد،همزمان با آزادسازی خرمشهر برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این یادواره را پاسداشت مقام ایثار و شهادت دانست و گفت: جامعه امروز ما بیش از هر زمانی نیازمند فرهنگ ایثار و شهادت است کمااینکه این مفاهیم ارزشی را باید به نسل جوان انتقال داد.

بازگیر بر لزوم برنامه ریزی و تصمیمات لازم به منظور برگزاری هرچه بهتر یادواره شهدای شهرستان چگنی تاکید کرد و گفت: با توجه به مدت زمان کوتاه تا زمان برگزاری این جشنواره، مدیران دستگاه‌های اجرایی و روسای کمیته‌های سیزده‌گانه یادواره، در راستای فراهم نمودن مقدمات برگزاری یادواره شهدای شهرستان تلاش جهادی داشته باشند.

فرماندار چگنی زنده نگه داشتن یاد شهدا را وظیفه همه مدیران دانست و گفت: همه ما باید راه شهدا را ادامه دهیم، شهدا از ارزشمندترین دارایی خود برای مردم و برای اسلام گذشتند و ما نیز باید با تمام تلاش به مردم خدمت کنیم و در جهت رفع مشکلات آنها همه توان خود را بکار گیریم.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید