گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۱:۴۵ :: ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
نشت یابی بیش از ۸۲۰۰ کیلومتر شبکه گاز طبیعی در سطح استان لرستان

در راستای نگهداشت شبکه و ارتقای ضریب ایمنی، بیش از ۸۲۰۰ کیلومتر شبکه گاز طبیعی در سال ۱۴۰۰ مورد نشت یابی قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان با اعلام این خبر گفت: نشت یابی از شبکه های گازرسانی، تجهیزات، تاسیسات و انشعابات از اهمیت ویژه ای یرخوردار است، که این امر موجب جلوگیری از هدر رفت ثروت ملی، اثرات مخرب زیست محیطی و از همه مهم تر جلوگیری از بروز حوادث ناگوار در این زمینه می شود.

مهندس گودرزی افزود:واحد بازرسی فنی شرکت گاز استان لرستان با بهره گیری از پیشرفته ترین دستگاههای نشت یاب و تیم های مجرب نشت یابی، کنترل و پایش را به صورت منظم و دوره ای انجام می دهند که علاوه بر انجام ۸۲۷۶ کیلومتر نشت یابی از خطوط تغذیه و توزیع گاز طبیعی در سال ۱۴۰۰ نشت یابی از ۲۴۱۰۷۵ انشعاب ، ۵۸۳۸۷۷ مورد اتصالات مشترکین و۲۰۵۷ مورد تاسیسات مشترکین صنعتی همچنین کشف ۱۸۰۲ محل نشت زیر زمینی و همچنین کشف قریب به ۶۸۷۷۲ مورد نشت درجه ۲ در سال کاری ۱۴۰۰ می باشد.

گودرزی در پایان گفت: شرکت گاز استان لرستان، نشت یابی از خطوط گاز و تاسیسات را یکی از اولویت های کاری خود دانسته و نسبت به اجرای آن اهتمام ویژه ای دارد و این به معنای نگاه جدی به موضوع نگهداشت شبکه ، حفظ جان و مال مجاورین شبکه و تاسیسات و خدمات رسانی مطلوب به هم استانی های عزیز می باشد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید