گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۰:۴۳ :: ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
نهمین دوره آزمون ارتقاء درجه ایثار در هلال احمر لرستان برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان لرستان خبر داد : نهمین دوره آزمون ارتقاء درجه ایثار با حضور ۵٠ نفر از نجاتگران استان در خرم آباد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، صارم رضایی با اعلام این خبر گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده توسط سازمان امداد و نجات ، روزهای چهارم و پنجم بهمن ‌ماه سال جاری تمامی نجاتگران استان لرستان که دارای شرایط شرکت در نهمین دوره آزمون کشوری درجه ایثار بودند در مرکز استان حضور یافتند.

وی بیان کرد: بهترین فضا و امکانات ، آموزشی، فرهنگی و ورزشی مرکز استان را با رایزنی با اداره کل تربیت بدنی برای این آزمون در نظر گرفتیم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان لرستان در ادامه اظهار داشت: مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی پذیرای مرحله اول آزمون آمادگی جسمانی ۵٠ نفر از نجاتگران استان لرستان جهت شرکت در آزمون ارتقاء درجه ایثار بود.

صارم رضایی در ادامه افزود: تیم ١۵نفره داوران و ناظران برجسته و باتجربه کشوری آزمون نیز توسط سازمان امداد و نجات بصورت غیر بومی انتخاب و به استان لرستان اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان لرستان گفت: در این روز یک گروه ۵٠ نفره از نجاتگران جمعیت هلال احمر استان جهت کسب درجه ایثار رقابت کردند باتوجه به اینکه از درجه ایثار ، به عنوان بالاترین درجه در بین امدادگران و نجاتگران داوطلب جمعیت هلال احمر یاد می‌شود و رسیدن به این سطح نیز سوابق و آمادگی علمی، عملی و مهارتی قابل توجه ایی را می‌طلبد انتظار رقابت سخت و سنگینی را پیش بینی کرده بودیم .

محمد قدمی معاونت امدادونجات استان لرستان نیز در پایان نتیجه این آزمون را به شرح ذیل توضیح داد: در این آزمون ، نجاتگران پس از کسب حداقل ۵۵ امتیاز از ۱۰۰ امتیاز لازم در آزمون های ٩ گانه آمادگی جسمانی وارد مرحله بعدی که آزمون مهارت‌های امداد و نجات است می شوند و هر نجاتگری که بتواند در این مرحله نیز حداقل ۵۵ امتیاز از ۱۰۰ امتیاز مقرر شده را کسب کند، موفق به کسب درجه ایثار خواهد شد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید