گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۱:۵۲ :: ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
نیروی انتظامی پشتیبان مردم است/ عملکرد  نیروی انتظامی لرستان قابل تقدیر است

نماینده ولی فقیه استان در جمع فرماندهان و مدیران انتظامي استان اظهار داشت: اقدامات انتظامی امید بخش و نشانه دهنده پویایی و حرکت رو به رشد این سازمان است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، حجت الاسلام والمسلمین”احمد رضا شاهرخی” در دیدار با کارکنان انتظامی لرستان گفت: اقدامات انتظامی استان امید بخش و نشان دهنده پویایی و حرکت روبه رشدی است که حاصل تلاش های کارکنان انتظامی است و این عملکرد پلیس استان قابل تقدیر است.

وی افزود: نیروی انتظامی رکن اصلی امنیت داخلی کشور است و دشمن بدنبال این است که با انتشار ناهنجاری ها، جامعه را دچار تلاطم کند، لذا وظیفه همه دستگاه هاست تا با تلاش روز افزون انتظامی استان، هماهنگ شوند.

حجت الاسلام شاهرخی بیان داشت: امروز نیروی انتظامی در خدمت مردم، درکنار مردم و پشتیبان آنان است و آحاد مردم نیز به این نیرو افتخار می کنند و به آن اعتماد دارند.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: یقینا طلایه داران حفظ نظم و امنیت عمومی در کشور از جمله فرماندهی انتظامی، متنعم به نعمت ذات اقدس الهی هستند، نیروی انتظامی به فرموده رهبر معظم انقلاب آبروی نظام و مظهر حاکمیت و امنیت جمهوری اسلامی است و ایجاد امنیت عمومی در جامعه از مهمترین مسئولیت های این نیرو به شمارمی رود.

وی در ادامه با بیان اینکه : نیروی انتظامی به عنوان یکی از بازوان مستحکم نظام جمهوری اسلامی در جهت اجرای به موقع ماموریت ها از جمله مبارزه با مواد مخدر، قاچاق، کالاو ارز، حراست از مرزها و برقراری زمینه های تحقق عدالت اجتماعی، گام های بلندی در جلب رضایتمندی عمومی برداشته است و من صمیمانه از فرمانده انتظامی و کارکنان تحت امر تقدیر و تشکر می کنم.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید