گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۷:۲۴ :: ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
هدف از پویش همراهان سفر ایمن، حفظ امنیت و سلامت مسافران بود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: حضور خودجوش گروه های جهادی و راهیان نور مایه شور و نشاط پویش همراهان سفر ایمن شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، عباس شرفی در آیین اختتامیه پویش همراهان سفر ایمن استان لرستان که با حضور مدیران حراست و روابط عمومی راهداری لرستان و میهمانان نوروزی برگزار شد، گفت: سازمان راهداری برای نوروز ۱۴۰۱ طرحی جدید و نوین با عنوان پویش همراهان سفر ایمن را در سطح ملی اجرا کرد که هدف عمده آن کاهش تصادفات جاده ای بود.

وی با ابراز خرسندی از استقبال گسترده مردم از پویش همراهان سفر ایمن گفت: حضور خودجوش مردم، گروه های جهادی و راهیان نور بخصوص اجرای سرود توسط فرزندان شهدای مدافع حرم مایه شور و نشاط پویش همراهان سفر ایمن شد.

شرفی در پایان گفت: جا دارد از برگزارکنندگان این پویش هم در مجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان و هم بخش خصوصی مجری پویش قدردانی کنیم.

در ادامه این مراسم، با اهداء لوح سپاس از مدیر و عوامل موسسه فرهنگی هنری اهورا طنین زاگرس، مدیر و عوامل گروه هنری تیتال و مدیر و اعضای گروه آیینی سنتی لُردا که به مدت ۲۰ روز کاری از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ بیش از ۳۶۰ برنامه متنوع فرهنگی هنری و طنز با محتوای فرهنگ بومی و آموزش ایمنی را برگزار کرده اند، تقدیر و تشکر بعمل آمد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید