تاریخ: ۱۹:۳۶ :: ۱۳۹۷/۰۷/۱۴
همراهی مدیرکل ارشاد با تیم فوتبال طلایی پوشان خرم آباد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان عصر جمعه ١٣ مهر ماه با حضور در جمع بازیکنان تیم فوتبال طلایی پوشان خرم آباد، نماینده ی استان در لیگ برتر نوجوانان کشور ، برای لحظاتی لباس ورزشی پوشید و پا به توپ شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، حجت الاسلام حمید رضا حنان ، عصر جمعه ١٣ مهر ماه با حضور در محل تمرین تیم فوتبال طلایی پوشان خرم آباد، نماینده ی استان در لیگ برتر نوجوانان کشور ، ضمن گفتگو با این ورزشکاران، لباس ورزشی پوشید و برای لحظاتی در کنار آنان پا به توپ شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دیدار با اشاره به اهمیت ورزش در تعالی روح انسان، گفت: سلامتی روحی انسان در گرو سلامتی جسم است و ورزش بهترین راه برای سلامت جسم به شمار می آید.

وی افزود: امروز ورزش و به خصوص فوتبال یکی از راه های معرفی هویت یک ملت است که در جنبه های مختلف سیاسی، اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی آن ملت، به ایفای نقش می پردازد و به همین دلیل شاهد هستیم که در مسابقات بزرگی همچون جام جهانی مسئولین کشور ها با حضور در ورزشگاه ها به تشویق تیم خود می پردازند.

حنان در پایان تصریح کرد: مدیران استان باید در کنار وظایف سازمانی خود ، به فکر حمایت از جوانان و نوجوانانی باشند که به عنوان نماینده ی استان در رقابت ها و عرصه های مختلف کشوری حضور داشته و پرچم دار هویت و فرهنگ استان لرستان هستند.

گفتنی است: تیم فوتبال طلایی پوشان خرم آباد به مدیر عاملی سید احمد موسوی ، سرپرستی محمد علی بازگیر و سرمربی گری چنگیز اسماعیلی توانست در سال گذشته ضمن قهرمانی در لیگ دسته اول کشور ، برای اولین بار در تاریخ استان به عنوان نماینده ی فوتبال پایه ، راهی لیگ برتر کشور شود و بنا بر قرعه کشی باید در روز ١٩ مهرم ماه و در اولین دیدار خود میزبان تیم مقاومت تهران باشد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید