گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۸:۴۷ :: ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
هیچ‌گونه انفجاری در شهر خرم‌آباد اتفاق نیفتاده است/ مردم اخبار را از مراجع رسمی پیگیری کنند

معاون سیاسی استاندار لرستان اظهار کرد: پس از جمع‌بندی تمام گزارش‌ها آنچه که حاصل این جمع‌بندی بود این است که هیچ‌گونه انفجار و مواردی از این دست در شهر خرم‌آباد اتفاق نیفتاده و مردم اخبار را از مراجع رسمی پیگیری کنند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، احسان یاوری روز سه‌شنبه در گفت‌گو با صدا و سیمای مرکز لرستان با اشاره به اینکه شب گذشته در شهر خرم آباد حوالی ساعت ۲۲ صدایی در برخی مناطق خرم‌آباد شنیده شد که بلافاصله ستاد مدیریت بحران وارد عمل شد، افزود: در این رابطه تمام جوانب موضوع مورد بررسی قرار گرفت‌.

معاون سیاسی استاندار لرستان با بیان اینکه از همه نهادهای ذی‌صلاح گزارش‌های لازم دریافت شد و بررسی‌های کامل و دقیق در این‌باره به عمل آمد ، افزود: پس از جمع‌بندی تمام گزارش‌ها آنچه که حاصل این جمع‌بندی بود این بود که هیچ‌گونه انفجار و مواردی از این دست در شهر خرم‌آباد اتفاق نیفتاده و صرفا آن چیزی که دم منتشر شده گمانه‌زنی برخی رسانه‌ها بوده و اتفاق خاصی که باعث نگرانی مردم عزیز باشد به وقوع نپیوسته است.

وی با درخواست از مردم فهیم و عزیز لرستان و به‌ویژه خرم‌آباد برای توجه نکردن به شایعات گفت: مردم اخبار را از رسانه‌های رسمی پیگیری کنند و به شایعاتی که بعضا در فضای مجازی و صرفا ممکن است اغراضی در پی این گمانه‌زنی‌ها وجود داشته باشد توجه نکنند.

معاون استاندار لرستان افزود: هیچ حادثه‌ای که باعث نگرانی مردم شود و بخواهد اذهان آنها را مشوش کند به وقوع نپیوسته است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید