تاریخ: ۱:۳۲ :: ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
عضو اتاق بازرگانی ایران و لرستان: در طول تاریخ وضعیت به این بدی در لرستان نداشته‌ایم

فعال اقتصادی لرستانی با تاکید بر اینکه در طول تاریخ لرستان، وضعیت به این بدی نداشته‌ایم، گفت: به خاطر رضای خدا آن کسی که نمی‌تواند خودش را فدای لرستان کند کنار برود.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، محسن غیاثوند شامگاه چهارشنبه در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی لرستان در سخنانی با تاکید بر اینکه مدیران ما دو دسته هستند، یا دنبال بهانه هستند برای کار کردن و یا اینکه دنبال بهانه برای کار نکردن هستند، اظهار داشت: هر دو نوع این مدیران به اندازه کافی دلیل دارند.

وی با بیان اینکه مشکل استان لرستان این است که مدیران آن دنبال بهانه برای کار کردن نیستند، عنوان کرد: با نشستن، انشا خواندن و بحث کردن به این شکل، لرستان تا امروز به جایی نرسیده و فکر نمی کنم از این به بعد هم به جایی برسد.

این فعال اقتصادی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه قوانین همه جا یکسان است، چرا بقیه رشد می کنند و ما مانده ایم؟ افزود: من شش ماه است که نتوانسته ام یک پروانه تاسیس از جهاد کشاورزی استان بگیرم.

غیاثوند، بیان داشت: به واسطه اینکه پروانه تاسیس من توسط جهاد کشاورزی صادر نشده و همچنین معطلی برای گرفتن کارت بازرگانی تا امروز ۱۴۵ میلیون تومان هزینه عوارض، انبار داری و هزینه های گمرکی داده ام و هنوز هم نتوانسته ام دستگاه خود را از گمرک بیاورم.

وی با اشاره به اینکه برای طرح های خود تا کنون یک ریال تسهیلات نخواسته ایم، افزود: همچنین پروژه ۷.۵ مگاواتی که قرار بوده در استان ایجاد کنیم بلاتکلیف باقی مانده است.

عضو اتاق بازرگانی ایران و لرستان با بیان اینکه در طول تاریخ لرستان، وضعیت به این بدی نداشته ایم، گفت: به خاطر رضای خدا آن کسی که نمی تواند خودش را فدای لرستان کند کنار برود و بگذارید کسانی که دنبال فدا کردن خودشان هستند مشکل مردم را حل کنند./مهر

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید