استاندار لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۲:۰۴ :: ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
١٨٠ مصوبه حاصل سفر رئیس جمهور به لرستان بود

استاندار لرستان خبر داد: بالغ بر ۱۸۰ مصوبه حاصل سفر رئیس جمهور به استان لرستان بود.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، فرهاد زیوبار افزود: دولت بلافاصله پس از شروع، کار بودجه را آغاز کرد و از طرف دیگر حضور مقتدرانه در مذاکرات را داشت و در اجلاس شانگهای نیز حضور بسیار خوبی داشت.

استاندار لرستان کاهش چشمگیر شیوع و فوتی‌های کرونا را از دیگر اقدامات خوب دولت در چند ماه اخیر برشمرد و گفت: در حوزه استانی نیز در این مدت مباحث استانی بررسی و دسته بندی شد و مقدمات سفر ریاست جمهوری به استان نیز فراهم شد.

وی خاطرنشان کرد: بالغ بر ١٨٠ مصوبه حاصل سفر رئیس جمهور به لرستان بود که طرح‌های متنوعی را شامل می‌شود. گام بعدی را با کمک مدیران و همکاری نمایندگان در اجرای طرح‌ها و مصوبات برخواهیم داشت.

وی به تکریم و معارفه مدیرکل اطلاعات لرستان اشاره کرد و گفت: کار اطلاعاتی و امنیتی در جمهوری اسلامی ایران با تمام دنیا متفاوت است؛ در کشور ما مباحث انسانی و توجه به مباحث دینی و اخلاقی مد نظر قرار دارد.

زیویار تصریح کرد: در حوزه مبارزه با قاچاق، مفاسد، ضد انقلاب و حتی رفع مشکلات در حوزه اقتصادی کارهای بزرگ و موثری انجام می‌شود که توسط دستگاه اطلاعاتی ما انجام می‌شود اما به واسطه ماهیت کار سربازان گمنام امام(عج) کمتر بازگو می‌شود.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید