گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۹:۲۵ :: ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
پایداری پدیده بارشی مونسون تا روز یکشنبه در لرستان/ هم‌استانی‌ها در تردد در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان لرستان با اشاره به پایداری پدیده بارشی مونسون تا روز یکشنبه در جو استان، از هم استانی های عزیز درخواست کرد از حضور در بستر رودخانه ها چه رودخانه های فصلی چه دائمی جدا خودداری کنند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان لرستان افزود: در پی بارش شدید و رگباری پدیده مونسون در لرستان متاسفانه یک خانواده پنج نفره در روستای سر در رودآب از توابع شهرستان الیگودرز دچار سیلاب شدند و با تلاش اهالی جسم بی جان چهار نفر پیدا و یک نفر از این خانواده همچنان ناپدید می باشد.

قدمی تشریح کرد: این روستا با فاصله ۱۴۰ کیلومتری از شهرستان الیگودرز واقع شده است و نزدیکترین خانه هلال به این روستا در ۳۵ کیلومتری آن واقع شده که بالافاصله پس از اطلاع از حادثه دو تیم از امدادگران سیلاب شهرستان الیگودرز به محل حادثه اعزام که متاسفانه با توجه به حجم بالای ریزش جاده های دسترسی به روستا کاملا تخریب گردیده است و امدادگران به سختی در حال انتقال تجهیزات به محل حادثه می باشند.

وی با اشاره پایداری پدیده بارشی مونسون تا روز یکشنبه در جو استان، از هم‌استانی‌های عزیز درخواست کرد از حضور در بستر رودخانه ها چه رودخانه های فصلی چه دائمی جدا خودداری کنند و به نکات ایمنی توجه بیشتری داشته باشند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید