تاریخ: ۹:۲۸ :: ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
پایش سلامت ۸۳۵ هزار نفر در لرستان جهت مقابله با کرونا

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: بیش از ۸۳۵ هزار نفر مورد پایش سلامت و غربالگری جهت مبارزه با کرونا قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، صارم رضایی اظهار کرد: طرح ملی پایش سلامت جهت مبارزه با کرونا از هفدهم اسفندماه سال گذشته همزمان با چندین استان پر خطر کشور در همه شهرستان‌های استان برگزار شد که در پایان آن و تا روز سیزدهم فروردین جاری، ۸۳۵ هزار و ۳۹۵ نفر غربالگری شدند.

وی گفت: طی مدت طرح ملی پایش سلامت، جمعیت هلال احمر لرستان ۳۶ پست در مبادی ورودی و خروجی شهر های استان دایر کرد و تمام تلاش خود را به کار بست که بتواند نقش مهمی در پیشگیری از انتقال این ویروس منحوس داشته باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان بیان کرد: از آغاز طرح پایش سلامت در لرستان بیش از ۲۳۰۰ نفر روز از اعضای داوطلب با خدمت افتخاری خود برگ زرینی دیگر در تاریخ پرافتخار جمعیت هلال احمر لرستان رقم زدند و با ایثار جان و سلامتی خود، هم پای با کادر درمان و در راستای مقابله با کرونا تلاش کردند.

وی گفت: از مجموع افراد مورد پایش سلامت مجموعا ۶۶نفر مشکوک به کرونا بودند که از این تعداد بعد از بررسی سایر علائم، ۳۵نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

رضایی تصریح کرد: شرح اقدامات جمعیت هلال احمر لرستان در بحث مبارزه با کرونا بسیار وسیع و گسترده بود و در بخش های ضد عفونی و گند زدایی، منازل و معابر، توزیع اقلام بهداشتی، ارائه پروتکل های آموزشی، حساس کردن شهروندان جهت مراقبت بیشتر، تولید ماسک و ملزومات بهداشتی، اعضای داوطلب و جوانان ما حقیقتا نقش بسیار موثری داشتند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان اظهار کرد: هموطنان عزیز می توانند جهت مشارکت با هلال احمر و کمک جهت مبارزه با کرونا از طریق کد دستوری #۱۱۲* در تلفن همراه خود، وجوه نقدی خود را مستقیم به حساب جمعیت هلال احمر واریز نمایند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید