گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۸:۵۲ :: ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
پایین بودن مشارکت مردم لرستان در انتخابات ۲۸ خردادماه تکذیب شد

کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان لرستان خبر داد: پایین بودن مشارکت مردم لرستان در انتخابات ۲۸ خردادماه در فضای مجازی تکذیب می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، روابط عمومی استانداری لرستان اعلام‌ کرد: در پی انتشار مطالبی مبنی بر: « پایین بودن مشارکت مردم لرستان در انتخابات ۲۸ خرداد ماه» به اطلاع می رساند؛ میزان مشارکت مردم پس از فرآیند شمارش آرا و توسط ستاد انتخابات استان لرستان به عنوان مرجع رسمی آمار و اطلاعات انتخابات اعلام میشود و اعلام هرگونه آمار و ارقام رسمی مربوط به انتخابات توسط ستاد انتخابات لرستان و در راس آن رئیس این ستاد صورت می پذیرد .

با توجه به آراء تجمیعی در شعب اخذ رای و بررسی تعرفه‌های آرا و از طرفی حضور پرشور و مشارکت بالای رای دهندگان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، آمار واقعی مشارکت مردم لرستان در انتخابات ۴۸ درصد اعلام می شود و سایر آمار های منتشر شده در فضای مجازی استان وجاهت قانونی ندارد.

لازم به ذکر است تمامی آمارهای اعلام شده که با آمار رسمی ستاد انتخابات استان مغایرت دارد از نظر ستاد انتخابات استان سندیت نداشته و از هم استانی های محترم می‌خواهیم اخبار مربوط به انتخابات را صرفا از منابع موثق پیگیری نمایند .

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید