تاریخ: ۱۶:۰۴ :: ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
پذیرش دوره های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی از ۲۷مرداد آغاز می شود

رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان گفت: پذیرش دوره های کاردانی این دانشگاه برای ورودی مهرماه، از ۲۷مرداد آغاز می شودکه در ۱۳۱ رشته کاردانی و ۸۶ رشته کارشناسی پذیرش دانشجو خواهیم داشت.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، سعید فرح بخش در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه در این دوره پذیرش، ۱۳۱ رشته کاردانی و ۸۶ رشته کاشناسی در ۲۰ مرکز آموزشی پذیرش می شوند، گفت: علاقه مندان ه ثبت نام در دوره های کاردانی و کارشناسی می توانند به ترتیب از ۲۷مرداد و دوم شهریورماه با مراجعه به سایت سنجش آموزش کشور نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

فرح بخش تاکید کرد که چند رشته جدید در مهرماه سالجاری در این دانشگاه راه اندازی می شود و در دوره کاردانی در رشته های پست، تکنولوژی آموزشی، طراحی چاپ، آرایش زنانه و تولید دارو پذیرش داریم و در دوره کارشناسی نیز ۲رشته مربی کودک و مدیریت تجاری سازی به مجموع رشته ها اضافه شده است.

وی ادامه داد: از راه اندازی مراکز علمی کاربردی در حوزه رسانه، با توجه به تعدد رسانه ها استقبال می شود.

گفتنی ست: به مناسبت روز خبرنگار، از ۱۰خبرنگار برتر در توسعه گفتمان مهارت آموزی که در سال گذشته با این دانشگاه همکاری داشته اند تجلیل شد، همچنین از ۷۰خبرنگار حاضر در این نشست خبری، با اهدا لوح سپاس و هدیه تقدیر به عمل آمد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید