رئیس شورای هماهنگی بانک های لرستان خبر داد:
تاریخ: ۲۱:۰۷ :: ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
پرداخت ۶۷۰میلیارد تومان تسهیلات به سیل زدگان لرستانی

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های استان لرستان گفت: تا کنون 670 میلیارد تومان تسهیلات از سوی بانک‌های استان به سیل زدگان پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، بیژن مقدم بیرانوند در جمع خبرنگاران به پرداخت تسهیلات بخش صنعت استان لرستان اشاره کرد و گفت: در راستای کمک به واحدهای تولیدی استان بیش از ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات به نساجی بروجرد، ۸۰ میلیارد تومان به پتروشیمی خرم‌آباد و ۵۰ میلیارد تومان به شرکت اکسیر پرداخت شده است.

وی به سهم بانک‌ها در کمک به سیل زدگان اشاره و عنوان کرد: در بخش مسکونی شهری و روستایی، بازسازی و مرمت و تامین لوازم معیشتی ۶۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های لرستان با اشاره به اینکه در بخش کشاورزی رقم اعتبارات تسهیلات ابلاغی ۱۱ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال بوده که ۶ میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان آن پرداخت شده است، اضافه کرد: در پرداخت اعتبارات سیل بانک ملی ۱۹ درصد، ملت ۱۳ درصد، تجارت ۱۴ درصد، صادرات ۱۳ درصد و بانک توسعه تعاون ۶ درصد را به خود اختصاص دادند.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات بخش ازدواج از تسهیلاتی است که تماما در جای خود هزینه می‌شود، افزود: اعتبار تسهیلات ازدواج استان لرستان در بانک‌های دولتی و خصوصی ۸۷۰ میلیارد تومان بوده که ۸۵۰ میلیارد آن سهم بانک‌های دولتی و مابقی سهم بانک‌های خصوصی است.

مقدم بیرانوند اعتبار مصرفی در بخش ازدواج را ۴۸۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: هم اکنون ۴ هزار و ۳۰۰ نفر در صف وام ازدواج هستند.

مدیر شعب بانک ملی لرستان سهم بانک ملی از اعتبارات وام ازدواج در لرستان را ۱۴۵ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: تاکنون ۱۲۸ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج معادل ۸۸ درصد اعتبار از سوی بانک ملی پرداخت شده است‌.

بازگشت به خانه
برچسب ها:

پاسخی بگذارید