پس از حدود یک سال و نیم وقفه:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۸:۱۱ :: ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
پروژه ساخت بیمارستان نیایش خرم آباد فعال شد

فرهاد زیویار غروب جمعه در حاشیه بازدید از بیمارستان نیایش خرم‌آباد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیمارستان ۵۱۵ تختخوابی نیایش پس از حدود یک سال و نیم توقف در ساخت، پس از سفر رییس جمهور به لرستان و در نظر گرفتن اعتبار بار دیگر فعال شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، زیویار با بیان اینکه اواخر سال گذشته ۲۰ میلیارد تومان از اعتبار سفر رییس جمهوری به پروژه تزریق و سبب پیشرفت بخشی از کار شد، اظهار کرد: با تزریق ۲۰ میلیارد تومان به بیمارستان نیایش حدود ۳ هزار متر سقف ساخته شد پروژه مجددا فعال شد.

استاندار لرستان گفت: در حال حاضر ۱۵۰ نفر در پروژه مشغول بکار هستند و این در حالی است که در صورت تکمیل بیمارستان برای ۲ هزار نفر شغل ایجاد می‌شود و از طرفی به بهبود ارائه خدمات درمانی کمک شایانی می‌کند که این اتفاق خوبی است.

زیویار با تاکید بر ضرورت حمایت و تزریق به موقع اعتبارات برای تکمیل پروژه بیمارستان نیایش، بیان کرد: انتظار ما این است که قرارگاه خاتم سرعت عمل بیشتری را در اجرای پروژه به کار ببرد، چراکه پروژه در حال حاضر از سرعت قابل قبولی برخوردار نیست.

وی گفت: در بازدیدی که بزودی فرمانده قرارگاه خاتم از پروژه راه‌آهن دورود_خرم‌‌آباد_اندیمشک انجام‌ خواهد داد حتما شرایط را برای بازدید از بیمارستان نیایش و حمایت بیشتر از این پروژه نیز فراهم خواهیم کرد.

وی پیگیری برای رفع موانع تکمیل بیمارستان نیایش را مورد تاکید قرار داد و گفت: برای تکمیل این بیمارستان از محل اعتبارات و تسهیلات ماده ۵۶ نیز اعتبارات تامین و به پروژه تزریق خواهد شد کمااینکه بحث ماده ۵۶ بیمارستان نیایش در مرحله نهایی است و امیدواریم با تزریق اعتبارات روند اجرایی پروژه شتاب بیشتری گیرد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید