گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۰:۲۳ :: ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
پروژه پل ماسور به ۷۰ میلیارد تومان نیاز دارد / تزریق قطره چکانی اعتبارات شهرداری  کفایت نمی کند

رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: تکمیل پل ماسور ۷۰ میلیارد تومان نیاز دارد که با تزریق قطره چکانی اعتبارات شهرداری ممکن است چند سال طول بکشد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، حجت احمدی پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص پروژه پل ماسور اظهار کرد: تکمیل این پروژه ۷۰ میلیارد تومان نیاز دارد که با تزریق قطره چکانی اعتبارات شهرداری ممکن است چند سال طول بکشد.

وی افزود: البته قرار بود از محل سفر رییس جمهوری مبلغی به پروژه‌های نیمه تمام تزریق شود که در صورت تحقق می‌توان به تکمیل پل ماسور هم امیدوار بود.

رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: پل ماسور یک پل استراتژیک و یک شاهراه ارتباطی در ورودی جنوب خرم‌‌آباد است و همین امر بازسازی این پل را ضروری کرده است.

احمدی پور بیان کرد: بیشترین بار ترافیکی جنوب شهر روی این پل قرار دارد، از طرفی وجود آبهای سطحی و قرار گرفتن روی رودخانه سبب شده به سازه پل فشار وارد شود و ممکن است چند سال دیگر از بین برود.

 
وی با اشاره به اینکه پروژه پل ماسور شامل چهار دهنه است، عنوان کرد: دو دهنه تند رو و دو دهنه کندرو این پل را تشکیل می‌دهدکه در حال حاضر تنها لاین کندرو غربی آن از پیشرفت مناسبی برخوردار است.

 
رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: شمع‌کوبی لاین غربی انجام و تنها دال آن باقی مانده که ممکن است تا پایان سال در صورت تزریق اعتبار تکمیل شود، اما لاین شرقی تنها شمع‌کوبی آن انجام شده و پیشرفت چندانی نداشته است.

 
احمدی پور افزود: درصورت تزریق اعتبارات استانی و نه اعتبارات قطره چکانی شهرداری ممکن است لاین شرقی هم سال آینده به اتمام برسد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید