مشتریان محترم اینترنت مخابرات منطقه لرستان مشکلات اینترنت تلفن ثابت خود را از طریق سامانه 2020 اعلام کنند
به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته مدیر روابط عمومی مخابرات منطقه لرستان، با اعلام این خبر گفت : این سامانه در تمام شبانه روز پاسخگوی پرسش ها، پیشنهادها و گزارش اختلالات اینترنتی مشترکان تلفن ثابت مخابرات است.
امیر علی پناهیان افزود : شرکت مخابرات ایران ایجاد راه های ارتباطی و تعاملی با کاربران را در جهت بهبود عملکرد و احترام به حقوق مشتری وظیفه خود می داند و در این راستا متقاضیان و مشترکان گرامی اینترنت مخابرات می توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با شماره گیری ۲۰۲۰ نسبت به گزارش خرابی، اختلال یا خرید اینترنت پرسرعت اقدام کنند و بررسی و پیگیری درخواست های ثبت شده در سامانه ۲۰۲۰ در اسرع وقت انجام می گردد.