گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۷:۵۴ :: ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
پلمپ ۳۰۸ واحد متخلف در سطح استان لرستان

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان با اشاره به اینکه دستگاه‌های نظارتی آماده برخورد قانونی با واحدهای متخلف هستند، گفت: در راستای رصد پایش بازار و مبارزه با گرانفروشی 308 واحد متخلف در سطح استان پلمپ شدند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مهندس علی اصغر صفری راد مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان در گفتگو با پایگاه خبری گریت نیوز با اشاره به اینکه دستگاه‌های نظارتی با واحدهای متخلف برخورد قانونی خواهند کرد،گفت: باتوجه به رصد پایش بازار و دغدغه مردم در حوزه گرانفروشی و اعتراضات خود در سامانه های ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و ۱۲۴ سازمان صنعت و معدن در یک اقدام هماهنگ در سطح استان، طرح بازرسی کلی صورت گرفت که واحدهای متخلف توسط سازمان تعزیرات حکومتی که عمده آنها فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ در سطح شهرستان و استان فعالیت داشته‌اند پلمپ شدند.

وی ادامه داد:  با توجه به دستورالعمل جدید، جرایم سنگینی توسط سازمان تعزیرات علیه این واحدهای متخلف اعمال خواهد شد.

توزیع گوشت و برنج فاسد در فروشگاه های زنجیره ای رفاه خرم آباد

 مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان با اشاره به دستور ویژه استاندار محترم مبنی بر اینکه سلامت مردم خط قرمز ماست، بیان کرد:  فروشگاه رفاه هم یکی از واحدهای متخلف بود که توسط دستگاههای نظارتی سازمان تعزیرات حکومتی وبازرسی صمت  گوشت تاریخ مصرف گذشته  وکشف یک تن برنج تاریخ مصرف گذشته درحین بازرسی های مشترک که در هفته های گذشته توسط  دستگاهای نظارتی که دراین واحد متخلف کشف شد .

صفری راد اضافه کرد:  تخلفات فروشگاه رفاه با توجه به تهدیدی که علیه بهداشت عمومی به وجود آورده بود، تخلف آنها توسط سازمان غذا و دارو و سازمان دامپزشکی محرز گردید و بعد از آن توسط تیم بازرسی صنعت و معدن  و اداره دامپزشکی جهت برخورد تخلفاتی به دادستانی محترم معرفی و پرونده آنها توسط دادستان محترم در حال رسیدگی است.

وی یادآور شد: مردم بدانند که اعتراضات آنها مورد بررسی قرار خواهد گرفت و ثبت شکایت آنها از طریق سامانه های نظارتی مورد پیگیری واقع  و تخلفات توسط دستگاههای ناظر مطمئناً رسیدگی می شود‌.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان تاکید کرد: با توجه به دستور استاندار محترم مبنی بر اینکه سلامت مردم خط قرمز ماست اجازه هیچ گونه تخلف در بحث سلامت مردم  توسط هیچ واحد صنفی  را در سطح استان نخواهیم داد.

وی یادآور شد: مردم می‌توانند در صورت هرگونه شکایت و یا تخلف در حوزه سلامت و یا موضوع گرانی کالا  با شماره ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و ۱۲۴ سازمان صنعت و معدن تماس حاصل فرمایند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید