شهردار خرم آباد:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۰:۴۴ :: ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
پل صفوی از زیر بار ترافیک خارج می شود

شهردار خرم آباد گفت: "پل صفوی" این شهر با ایجاد یک حلقه تردد در اطراف آن از زیر بار ترافیک خارج می شود.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته ، داریوش بارانی بیرانوند در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد: با توجه به پیکره بندی شهر خرم آباد که به لحاظ دسترسی به کالا و خدمات مشکلات عدیده ای دارد شهرداری در کنار معاونت عمرانی استانداری لرستان تلاش می کند با رفع چند گره ترافیکی، رفت و آمدهای خودرویی را تسهیل نماید.

وی اظهار داشت: در این راستا با ایجاد یک حلقه در اطراف پل صفوی، این سازه تاریخی در بازه زمانی مناسب و با اخذ موافقت نامه های لازم از زیربار ترافیک خارج خواهد شد تا گره های رانندگی در این منطقه نیز کاهش یابد.

شهردار خرم آباد همچنین عنوان کرد: تقاطع غیر همسطح کوی امام ضا (ع) امسال کلنگ زنی خواهد شد همچنین طی توافقات انجام شده با معاونت گردشگری، پل افلاک و پل موقت استانداری نیز احیا می شوند.

شهردار خرم آباد با بیان اینکه آسفالت و زیباسازی خیابان های خرم آباد در اولویت شهرداری است گفت: آسفالت محدوده ۲۴ متری کوی دادگستری و خیابان نوبهار، خیابان خایدالو و خیابان جنب پارک مهرورزان از مطالبات مردم این شهر بود که در سال جاری بسیاری از این مشکلات برطرف شده است.

بارانی بیرانوند افزود: خیابان جنب پارک مهرورزان در تابستان از کانون های گرد و خاک و در زمستان نیز تردد مردم را دچار مشکل کرده بود که آسفالت شد همچنین ساماندهی و نورافشانی پارک نیز انجام شده است و محوطه میانی این خیابان، درختکاری، چمن کاری و زیباسازی خواهد شد.

وی گفت: همچنین اتصال میدان کریم خان به بلوارهای بهارستان و شهید سلیمانی انجام خواهد شد چرا که در تردد و ترافیک شهر بسیار موثر است و در این زمینه با بسیاری از مالکان توافق و اعمال ماده ۱۰۱ شده است تا این اتصال برقرار شود.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید