درگذشت معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر لرستان بر اثر کرونا
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۱:۳۸ :: ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
پیام تسلیت مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان بخاطر درگذشت مدافع سلامت لرستانی

صبح امروز دکتر کامران خدایی معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان لرستان در اثر ابتلا به ویروس کرونا دار فانی را وداع گفت. مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان در خصوص این حادثه پیام تسلیتی صادر کرد؛

‍ به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، در متن این‌ پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَةٌ قَالُواْ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعونَ
بار دیگر چرخ فلک و دست تقدیر همکار فداکار و تلاشگر عرصه آموزش و پژوهش استان ، انسان نمونه ی حیا و ادب و اخلاق، مرحوم مغفور حاج کامران خدایی معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان را از ما گرفت و ما را سوگوارانه و ناباورانه در غم و اندوهی سترگ و جانکاه فرو برد .
اندوه ما در غم از دست دادن این عزیز بزرگوار در واژه ها نمی گنجد تنها می توانیم آرزو کنیم که وسعت صبرمان به اندازه ی دریای غم از دست دادن این عزیز باشد و با هم دعا کنیم تا خداوند بزرگ روح عزیز از دست رفته را قرین رحمت کند چرا که مرگ انسان‌های مومن و تلاش‌گر وصال با معبود خویش است.

دکتر خدایی لحظه لحظه های جوانی خود را نردبانی ساخت تا همه همکاران ، امدادگران جمعیت به باغ دانایی و توانایی در آمده و در فضای عطر آگین بوستان معرفت الهی تنفس نمایند. دریغا تقدیر بر آن شد که شمع وجودشان زودتر خاموش گردد و گل های با طراوت بوستان اموزش به سوگ و ماتم آنها بنشینند .
اینجانب به عنوان خادم جمعیت هلال احمر استان به نیابت از رییس جمعیت هلال احمر ، دبیرکل، معاونین جمعیت کشور ، همکاران و اعضاء جمعیت هلال احمر ، این اتفاق ناگوار و مصیبت جانکاه را به جمعیت هلال احمر ، پرسنل و خصوصاً امدادگران ، داوطلبان و جوانان ، به ویژه خانواده محترم این همکار عزیز صمیمانه تسلیت گفته ، سربلندی و صبوری همگان را از خداوند متعال خواستارم خداوند منان همه ی عزیزان کوچ کرده به دیار باقی را قرین آمرزش و رحمت بیکران خویش فرماید

صارم رضایی
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان لرستان

پایگاه خبری سنگ نوشته این حادثه جانکاه را به جامعه جمعیت هلال احمر لرستان و خصوصا خانواده محترم دکتر کامران خدایی تسلیت و تعزیت عرض می کند و برای آن مرحوم علو درجات غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر جمیل را خواستار است.
روحش شاد

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید