گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۱:۰۹ :: ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در پی قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست گروه های تروریستی توسط دولت آمریکا

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در پیامی اقدام دولت آمریکا مبنی بر قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست گروه های تروریستی را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، متن پیام حجت الاسلام حمید رضا حنان به این شرح است: دولت آمریکا در اقدامی خصمانه و شرم آور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،یادگار ماندگار امام خمینی(ره)، را در فهرست گروه های تروریستی قرار داد که این اقدام نشان دهنده ی زبونی و ضعف این دولت در برابر اقتدار سپاه پاسداران در منطقه و بلکه کل جهان است.

همانگونه که بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) فرمود :《اگر سپاه نبود،کشور هم نبود.》باید اذعان کرد که امنیت امروز حاکم بر کشور و منطقه ی خاورمیانه نشات گرفته از قدرت و اقتدار سپاه پاسداران است که هم در حریم مرزهای کشور و هم در سایر مناطق تاثیر گذار منطقه در برابر دولت ایالات متحده آمریکا،عمال و دست نشاندگانش ایستادگی کرده و با پیروزی ها و موفقیت های خود چشم جهانیان را خیره کرده است.

بی شک این اقدام مذبوحانه دولت آمریکا نه تنها کوچکترین خللی در اراده ی نیروهای خدوم سپاه پاسداران ایجاد نخواهد کرد،بلکه باعث وحدت و مودت ملی و قوی تر شدن اراده ی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در خدمت رسانی به ملت شریف ایران خواهد بود.

دولت آمریکا و رئیس جمهور این کشور باید بدانند که نظام مقدس جمهوری اسلامی در زیر سایه الطاف الهی و در مسیر منویات مقام معظم رهبری(مداالظله العالی) تا ظهور صاحب اصلی انقلاب اسلامی ،حضرت ولیعصر(عج) پایدار و ماندگار خواهد بود و همواره خار چشم دشمنان اسلام و ایران است.

۲۰

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید