گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۲:۰۴ :: ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
پیدا شدن یک جسد در کوه یافته خرم آباد

صارم رضایی با اعلام این خبر گفت: جسد پیدا شده توسط یکی از اعضای باشگاه کوهنوردی کوچ‌ در مسیر گلاکه پیدا میشود وی بلافاصله به دبیر هیأت کوهنوردی اطلاع میدهند و اطلاع رسانی لازم توسط این عزیزان در هیأت کوهنوردی استان صورت می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، رضابی افزود: پس ازاعلام بلافاصله تیم واکنش سریع جمعیت به منطقه اعزام شدند که با توجه به تاریکی هوا و دستور دادستان مبنی بر عدم انتقال جسد به دلیل بررسی های لازم و رعایت مراحل قانونی عملیات انتقال جسد به فردا موکول شد

صارم رضایی در ادامه گفت: باتوجه به مفقود شدن دکتربرزویه درتیر ماه سال جاری و عملیات جستجوی ناموفق علیرغم چندین روز گشت زنی نیروهای امداد و نجات استان با خانواده ایشان جهت شناسایی احتمالی تماس گرفته شد تادر منطقه حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: خانواده مرحوم با توجه به برخی علائم و‌مشخصات ازجمله کفش و لباس نامبرده را شناسایی کردند. تیم واکنش سریع امدادونجات از خانواده دکتر برزویه حمایت روانی لازم رابه عمل آوردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان ابراز داشت: دکتر برزویه طبیب خوش نام و از کوهنوردان پیشکسوت استان لرستان بودندکه در اوایل فصل تابستان به قصد کوهنوردی از منزل خارج و متاسفانه تا کنون کسی از این مرحوم اطلاعی در دست نداشت.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید