گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۰:۴۴ :: ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
پیگیری مدیرعامل برق لرستان جهت افزایش ظرفیت انرژی تحویلی به مشترکین پلدختر

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مهندس خودنیا به منظور پایداری و افزایش ظرفیت انرژی تحویلی به مشترکین پلدختر خصوصا فصل تابستان طی چند روز اخیر جلسات ویژه ای تشکیل داد. دومین جلسه ویژه افزایش پایداری و ظرفیت شبکه های توزیع برق شهرستان پلدختر امروز در مدیریت توزیع برق این شهرستان برگزار شد. این گزارش […]

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مهندس خودنیا به منظور پایداری و افزایش ظرفیت انرژی تحویلی به مشترکین پلدختر خصوصا فصل تابستان طی چند روز اخیر جلسات ویژه ای تشکیل داد.

دومین جلسه ویژه افزایش پایداری و ظرفیت شبکه های توزیع برق شهرستان پلدختر امروز در مدیریت توزیع برق این شهرستان برگزار شد.

این گزارش حاکیست مهندس خودنیا که تسلط کامل بر چگونگی وضعیت شبکه های توزیع برق این شهرستان خصوصا اتفاقات اخیر که در هنگام سیل برای شبکه ها روی داد فصل گرمای پیش رو را یک تهدید دانست و گفت با توجه به گرمای سوزان پلدختر مشکلات فراوانی پیش رو داریم .

مدیر عامل برق لرستان گفت پس از سیل برحسب ضرورت مجبور بودیم مناطق شهری و روستاهای خاموش را بصورت موقت، غیر قابل اجتناب و متعهدانه در کمترین زمان برقدار کنیم و اکنون روز چاره اندیشی برای جلوگیری از بحرانهای غیر قابل پیش بینی رسیده است.

وی گفت در بحبوحه سیل بهترین و رضایت مندترین گزینه احداث شبکه های برق موقت بود که این مهم با افتخار انجام شد و برق ۳ شهر و ۱۱۴۵ روستا و حتی بخش اعظمی از خرم آباد قطع بود که در بدترین شرایط بهترین عملکرد را رقم زدیم .

خودنیا اظهار داشت الان زمان آن رسیده که چاره اندیشی کنیم و تابستان داغ پیش روی شهرستان پلدختر و روستاهای تابعه را مدیریت کنیم و با احداث شبکه های جدید استاندارد و دور از مسیر سیل گامهای مهمی در جهت تقویت و پایداری و افزایش ظرفیت شبکه ها در این مناطق برداریم .

فریدون خودنیا در این جلسه اضطراری ابراز داشت در پلان اول کارهای در دست اقدام الزاما بایستی ۱۱ کیلومتر شبکه فشار متوسط در ورودی شهر پلدختر و بخش غربی شهر احداث کنیم تا مردم با مشکل کمبود انرژی در فصل گرم سال مواجه نشوند .

ایشان ضمن طراحی مسیر جهت احداث شبکه؛ این پروژه را اولویت اول قرار داد و از مهندس متش پور مدیریت توزیع برق پلدختر درخواست تسریع در این مورد را خواستار شد .

مهندس متش پور در پایان میزان اعتبار جهت اجرای پروژه مذکور را یازده میلیارد ریال اعلام و تامین اعتبار فوق را از مدیرعامل برق استان لرستان خواستار شدند .

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید