گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۳:۲۵ :: ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
کار کردن در بهزیستی عبادت است

نماینده منتخب مردم بروجرد در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: کارکردن در بهزیستی عبادت است و عبادت جز خدمت به خلق خدا نیست.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، دکتر فاطمه مقصودی در دیدار با مدیرکل بهزیستی لرستان اظهار داشت: بهزیستی وظیفه سنگین خدمت رسانی به محرومترین افراد جامعه را دارد و ما هم این درد را از نزدیک حس کرده ایم.
دکتر مقصودی ادامه داد: با توجه به شرایط به وجود آمده در جامعه و شیوع ویروس کرونا، میزان نیاز اقشار آسیب پذیر به ملزومات زندگی و بهداشتی نسبت به قبل بیشتر شده است.
منتخب مردم بروجرد با بیان اینکه در این شرایط دولت باید برنامه های خاصی برای حمایت از اقشار آسیب پذیر داشته باشد افزود: دولتی موفق است که با حفظ سرمایه ی نیروی انسانی در مواقع پس از بحران بتواند زیان اقتصادی را جبران نماید.
دکتر کرم یاری در این دیدار با اشاره به اینکه بهزیستی یک نهاد حمایتی است افزود: خدمات ارائه شده در بهزیستی به دو دسته تقسیم می شوند. یک دسته از خدمات نظیر مشاوره، غربالگری شنوایی و بینایی و … مربوط به تمامی اقشار جامعه و هموطنان است و دسته دیگر خدمات نظیر مستمری، تهیه وسایل پزشکی و بهداشتی برای افراد دارای معلولیت و … مختص جامعه هدف بهزیستی می باشد.
وی افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا نقشهای متعددی بر اساس پروتکل های سازمان بهزیستی به معاونت ها واگذار شده که با اقدامات صحیح و به موقع تا این لحظه هیچ موردی از بیماری کرونا در بین مقیمان مراکز شبانه روزی تحت نظارت بهزیستی لرستان مشاهده نشده است.
این مقام مسئول تصریح کرد: به منظور حمایت از اقشار آسیب پذیر در مناطق حاشیه ای، پایگاه های سلامت اجتماعی بصورت داوطلبانه با جلب و جذب مشارکت های خیرین در توزیع بسته های بهداشتی و غذایی پیش قدم بوده اند.

اداره کل بهزیستی استان لرستان با ۱۲۳ تیم داوطلب در ۷۰ محیط، ۱۷ پایگاه اجتماعی و سلامت اجتماعی و ۳۴ تسهیلگر در مناطق مختلف شهری و روستایی بخصوص مناطق آسیب زا مشغول ارائه خدمت به جامعه می باشد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید