مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان خبر داد؛
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۹:۱۹ :: ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
کاشت بیش از یک هزار نهال و بذر بلوط در خرم آباد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: از سوی اعضای جوانان جمعیت هلال احمر خرم آباد بیش از یک هزار نهال و بذر بلوط کاشت شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، صارم رضایی اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن هفته درختکاری اعضای جوانان جمعیت هلال احمر که همواره با فعالیت های بشر دوستانه خود به دنبال خلق صحنه های بشردوستی، نوع دوستی در سطح جامعه هستند با حضور در بام لرستان بیش از یک هزار نهال و بذر بلوط کاشت کردند.

وی افزود: در این برنامه قریب به ۵۰ نفر از اعضای جوانان به همراه پدر بلوط کشور حضور داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان تصریح کرد: یکی از اقدامات اثر گذار و حیاتی در شرایط کنونی جامعه درختکاری و کمک به ترویج آن است که انتظار داریم همه مردم و هموطنان عزیزمان در این هفته که زمان کاشت نهال است ضمن انجام آن به ترویج درختکاری و همچنین حفظ محیط زیست بپردازند.

رضایی بیان کرد: جمعیت هلال احمر لرستان همواره پایه ثابت برنامه های فرهنگی، اجتماعی و زیست محیطی است و تلاش داریم تا بتوانیم در هرکدام از این محورها اقدامات ارزشمند و تاثیرگذاری را در استان اجرا کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: فعالیتهای زیست محیطی جمعیت هلال احمر فقط به برنامه های نمادین ختم نمی شود و یکی از پایه های ثابت این اقدامات که یک نوع برنامه فرهنگی نیز به شمار می آید است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید