معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث‌فرهنگی:
تاریخ: ۲۰:۲۰ :: ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
کشت و صنعت لرستان تحقق بی نظیر آگروتوریسم در ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، کشت و صنعت لرستان را تحقق بی‌نظیر گردشگری کشاورزی در ایران دانست.

به‌گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، °سعید اوحدی در بازدید از مجتمع کشت و صنعت و گردشگری فجر صفا در خرم‌آباد بیان داشت: یکی از اتفاقات بزرگ رخ داده در حوزه گردشگری لرستان وجود همین مجموعه کشت و صنعت و گردشگری با ساختاری کاملا حرفه‌ای، علمی و بی‌نظیر در سطح کشور است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه وجود سافاری پارک بزرگ در این مجموعه با تلفیقی از طبیعت و حیات‌ وحش به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری نوین در دنیا محسوب می‌شود افزود: ترکیب کاملا حرفه‌ای و تخصصی در مجموعه کشت‌ و صنعت لرستان، تحقق بی‌نظیر گردشگری کشاورزی است.

اوحدی اظهار کرد: وجود ۵۰ هکتار گلخانه‌های مبتنی بر جدیدترین تکنولوژی روز دنیا، تولیدات دامپروری و کشاورزی و همچنین صادارات ۱۰۰ درصدی محصولات کشت و صنعت لرستان به کشورهای همسایه و اروپایی در کنار سافاری پارک بازرگ این مجموعه با امکانات تفریحی و گردشگری، نمایانگر تحقق بی نطیر آگروتوریسم در استان لرستان می باشد.

او در خصوص گردش‌پذیر بودن مجتمع بزرگ گردشگری کشت و صنعت و گردشگری لرستان اظهار داشت: در این مجموعه سوئیت‌های بسیار خوبی با سازه‌های سبک طراحی شده به نحوی که تلفیقی از سازه‌های سنتی و پیشرفته با طراحی نوین در کنار محصولات ارگانیک و با کیفیت گلخانه‌ای و باغی و گیاهان دارویی، محیطی دلپذیر را برای گردشگران و مسافران فراهم می کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تاکید کرد: درصدد هستیم از محل تبصره ۱۸ با توجه به برنامه ها و حمایت های دولت سیزدهم و مجلس شورای اسلامی، امسال بالاترین میزان افزایش تسهیلات تبصره ۲۸ به وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تعلق گیرد که به موجب آن شاهد تسریع رونق گردشگری در مجموعه زیبا و کامل کشت و صنعت لرستان باشیم.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید