گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۳:۵۷ :: ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
کشف و ضبط ۴۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ منجمد تاریخ مصرف گذشته در خرم آباد

رئیس مرکز بهداشت شهرستان خرم‌آباد خبر داد: 400 کیلوگرم گوشت مرغ منجمد تاریخ مصرف گذشته  در این شهرستان خرم آباد امحا شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، کتر مسعود بهزادی‌فر اظهار داشت: این مقدار گوشت مرغ منجمد تاریخ مصرف گذشته و غیر قابل مصرف، با  حضور میدانی بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان خرم‌آباد ،  نمایندگان دامپزشکی و اماکن نیروی انتظامی از مراکز فروش مرغ و ماهی کشف و ضبط شد.

وی افزود: این مقدار گوشت مرغ منجمد غیر قابل مصرف پیش از عرضه در بازار و استفاده  از سوی اکیپ های نظارت بهداشتی بر مراکز عرضه مواد خام دامی در سطح این شهرستان کشف و ضبط شد.

دکتر بهزادی فر تاکید کرد: با توجه به فصل گرما، برای حفاظت از سلامت شهروندان، بازرسی ها از واحدهای صنفی عرضه کننده مرغ، گوشت و ماهی در سطح این شهرستان ادامه دارد.

دکتر مسعود بهزادی فر بیان داشت: در طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی مرکز بهداشت ، کارشناسان بهداشت محیط در گشت مشترک شبانه با اماکن نیروی انتظامی از مراکز تهیه و توزیع حساس مواد غذایی در شهر خرم آباد بازدید و سرکشی کردند.

وی گفت: بازرسان مرکز بهداشت سه واحد از عمده فروشان تخم مرغ را به دلیل عدم رعایت شرایط نگهداری تخم مرغ در خرم‌آباد پلمب کردند.

دکتر بهزادی فر با بیان اینکه حفظ سلامت و بهداشت عمومی جامعه از اهم وظایف مرکز بهداشت است،  از شهروندان خواست فرآورده های دامی را از مراکز مجاز تهیه و در هنگام خرید به تاریخ تولید و انقضای آن، شرایط نگهداری و نحوه بسته بندی محصولات توجه کنند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی در عرضه فرآورده‌های دامی با شماره تلفن ۱۹۰ تماس گرفته و بازرسان این شبکه را مطلع نمایند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید