گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۲:۵۴ :: ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
کشف ۱۷۸ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس لرستان و خراسان

فرمانده انتظامي استان از کشف 178 کیلو گرم تریاک در عملیات مشترک با پلیس خراسان جنوبی خبرداد .

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، سردار یحیی الهی در بیان جزئیات این خبر بیان داشت: در تداوم طرح هاي عملياتي و هدفمند پليس در مبارزه با مواد مخدر، ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر لرستان و خراسان جنوبی در تحقيقاتي از انتقال و جاسازي مقاديری مواد مخدر توسط ۳ سوداگر مرگ مطلع و برنامه ريزي عملياتي لازم را براي شناسايي و دستگيري آنان آغاز کردند.

وی افزود: با آغاز تحقیقات تخصصی افراد مورد نظر شناسایی و مشخص شد که با ۲ دستگاه  خودروی پژو پارس و ۴۰۵ در حال انتقال محموله مواد مخدر از استان هاي جنوبی کشور می باشند.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: با اتمام تحقیقات میدانی پلیس و پس از کار دقیق اطلاعاتی به دست آمده، هماهنگی های لازم با پلیس خراسان جنوبی برای اجرای عملیات دستگیری قاچاقچیان و کشف محموله مواد مخدر انجام شد.

این مقام انتظامی استان تصریح کرد: سرانجام تیمی مشترک از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان و خراسان جنوبی پس از هماهنگی با دستگاه قضائی در محورهای مواصلاتی موفق شدند ۲ خودروی مورد نظر را شناسایی و توقیف و در بازرسی از آنان ۱۷۸ کیلو تریاک که بصورت ماهرانه ای جاسازی شده بود،کشف شد.

سردارالهی در پایان با اشاره به دستگیری ۳ سوداگر مرگ در این رابطه خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق مواد مخدر از اولویت های اصلی پلیس است

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید