گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۴:۳۵ :: ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
کلنگ زنی ۵ واحد آموزشی در بیرانشهر

کلنگ احداث ۵ واحد آموزشی در بیرانشهر در راستای طرح شهید رضا پناهی به زمین زده شد‌.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، با حضور حجت الاسلام والمسلمین بیرانوند امام جمعه بخش بیرانشهر ، مهندس بهاروند مدیرکل ، مهندس آقایی چگنی معاونت اجرایی و نظارت ، مهندس بیژن احمدی سرناظر ابنیه و مهندس بهرامی مشاور مدیر کل نوسازی مدارس استان ، بیرانوند مدیر آموزش و پرورش منطقه و اهالی خونگرم بخش بیرانشهر ، کلنگ ۵ واحد آموزشی در راستای طرح شهید رضا پناهی به زمین زده شد‌.

در این مراسم مهندس بهاروند ضمن تشریح طرح شهید پناهی یادآور شد : این طرح بوسیله سازمان نوسازی مدارس کشور با هدف جمع آوری و ساماندهی مدارس کانکسی با بیش از ده دانش آموز راه اندازی شده است و خوشبختانه نوسازی مدارس لرستان با اجرای این طرح ۱۶۸ مدرسه کانکسی را در سطح استان تا ابتدای سال تحصیلی آینده جمع آوری می کند .

وی در ادامه افزود ، خوشبختانه نوسازی مدارس استان توانسته است بیشترین میزان مدارس کانکسی را در سطح استان در راستای اجرای طرح شهید پناهی به خود اختصاص دهد و از این حیث رتبه نخست را بخود اختصاص داده است .

مدیر کل نوسازی مدارس لرستان در ادامه افزود : جمع آوری ۱۶۸ مدرسه کانکسی در لرستان به ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد .

مهندس بهاروند خاطر نشان کرد : امروز کلنگ ۵ مدرسه در روستاهای ، کاروانسرا ، کرنوکر ، سوکی ، دره بیژن و علی نقی با اعتبار ۴ میلیارد تومان و در راستای طرح شهید پناهی به زمین زده شد و علاوه بر آن در آینده نیز یک واحد آموزشی شبانه روزی در مرکز بخش بیرانشهر احداث خواهد گردید.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید