گروه: خبر / گزارش
تاریخ: ۱۴:۲۷ :: ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
طرح گازرسانی به ۲۷ روستای شهرستان بروجرد به بهره برداری رسید

طی مراسمی با حضور استاندار لرستان ، معاونین استاندار ، امام جمعه شهرستان بروجرد ، مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان ، فرماندار و جمعی از مسؤولین شهرستان بروجرد طرح گازرسانی به 27 روستای شهرستان بروجرد به بهره برداری رسید .

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان گفت: با گازرسانی به این روستاها بالغ بر ۱۲۰۰ خانوار روستایی به جمع مصرف کنندگان گاز اضافه می شوند.

مهندس لطفعلیان افزود: برای گازرسانی به این روستاها حدود ۱۳۰ میلیارد ریال هزینه شده که امید می رود موجب آرامش و آسایش اهالی این روستاها بشود .

وی خاطرنشان کرد: در هفته دولت سال جاری گازرسانی به ۴۲ واحد صنعتی نیز به بهره برداری رسیده که می تواند موجب کاهش مصرف نفت گاز و مازوت شده و کمک خوبی به محیط زیست باشد.

استاندار لرستان در این مراسم در جمع اهالی روستای گیجالی گفت: در هفته دولت امسال طرح گازرسانی به ۱ شهر و ۲۰۴ روستای استان به بهره برداری رسید که امروز هم ۲۷ روستا از این ۲۰۴ روستا بطور رسمی مورد بهره برداری قرار می گیرند.

دکتر خادمی تصریح کرد: گازرسانی به روستاها از اقدامات خوب دولت تدبیر و امید است که نقش ارزنده ای در کمک به محیط زیست دارد.

وی ادامه داد: در هفته دولت طرحهای دیگری نیز در شهرستان بروجرد به بهره برداری رسید که از شاخص ترین این طرحها پروژه های گازرسانی روستایی می باشد و امید می رود این پروژه ها در زمینه ایجاد اشتغال و درآمدزایی حرکت نموده و به رفاه و ارتقای شطح زندگی مردم کمک کند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید