گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۷:۴۵ :: ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
گاز رسانی به روستاهای محور عمارت شهرستان دورود

آیین کلنگ زنی پروژه گازرسانی به روستاهای محور عمارت شهرستان دورود با حضور نماينده مردم شریف آن شهرستان در مجلس شورای اسلامی، مديرعامل گاز استان، فرماندار، امام جمعه وساير مسئولين شهرستان دورود برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، مهندس گودرزی ضمن خرسندی از روند مطلوب پروژه های گازرسانی در این شهرستان اظهار کرد: از تعداد ۱۲۸ روستای واجد شرایط در شهرستان دورود ، تعداد ۱۰۲ روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار است و در ۱۶ روستا نیز عملیات اجرایی گازرسانی آنها در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان افزود: با توجه به تراکم بالای جمعیتی در روستاهای گازدار شده هم اکنون ضریب نفوذ گازرسانی روستایی در شهرستان دورود ۹۷ درصد می یاشد.

وی یا تاکید بر اینکه شرکت گاز استان لرستان، مصوبات شورای اقتصاد و رفع موانع تولید را زودتر از موعد مقرر اجرا نموده است تصریح کرد: به لطف خداوند و پیگیری های نماینده محترم و مسئولین استانی مشکلی در روند اجرای پروژه های شهرستان دورود وجود ندارد با برنامه ریزی مدون و پیگیری های انجام شده این نوید را خواهیم داد که پروژه های در دست اجرای این شهرستان قبل از زمان تعیین شده در پیمان به بهره برداری خواهد رسید.

سپس دکتر گودرزی، نماینده مردم شریف شهرستان دورود با تاکید بر تسریع دراجرای پروژه های مختلف گازرسانی شهری و روستایی گفت: شرکت گاز استان با برنامه ریزی مطلوب در همه زمان‌ها برای گازرسانی در تلاش بوده که این مهم قابل تقدیر است.

دکتر گودرزی افزود: مسئولین باید از تمامی فرصت ها برای ارائه خدمت به مردم استان استفاده نمایند تا مردم شریف بتوانند از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره مند شوند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید