670 روستای استان در سیل 12 فروردین بی برق شدند
تاریخ: ۱۳:۲۶ :: ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
گزارش کلی از وضیعت برق شهرها و روستاها در سیلاب دوم ۹۸

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مهندس فریدون خودنیا مدیر عامل برق استان در خصوص خسارات وارده به شبکه های توزیع برق استان را که در اثر سیل ۱۲ فروردین متحمل شدند اظهار داشت ؛ ۶۷۰ روستای استان و بخش اعظمی از شهر پلدختر و بخش های زیادی از جنوب شهر خرم آبادو بخشهای اطراف […]

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مهندس فریدون خودنیا مدیر عامل برق استان در خصوص خسارات وارده به شبکه های توزیع برق استان را که در اثر سیل ۱۲ فروردین متحمل شدند اظهار داشت ؛ ۶۷۰ روستای استان و بخش اعظمی از شهر پلدختر و بخش های زیادی از جنوب شهر خرم آبادو بخشهای اطراف و همچنین کل شهر معمولان در معرض سیل قرار گرفته و علاوه بر بی برق شدن خسارات فراوانی به تاسیسات برقی آنها وارد شد.
مدیر عامل برق لرستان گفت حدودا ۳۲۰۰۰ خانوار روستایی در اثر سیل بی برق شدند.
وی گفت تا امروز ۱۴ فروردین ساعت ۹ صبح ۲۹۱ روستا باهمت تلاشگران صنعت برق استان برقدار شده اند.
فریدون خودنیا اظهار داشت در ساعات اولیه سیل بدلیل قطع راههای ارتباطی امکان خدمات رسانی وجود نداشت و به مرور با بسیج امکانات ۸۵ اکیپ در سراسر استان به کمک مردم سیل زده شتافتند.
مهندس خودنیا گفت در حال حاضر آمار اکیپ ها را به ۱۰۰ تیم قوی رساندیم .
وی اظهار داشت در روز اول ۳۲ مگاوات خاموشی داشتیم که در حال حاضربه کمتر از ۲۷ مگاوات رسیده .
مدیرعامل برق لرستان گفت تعداد ۱۲ فیدر ( خطوط توزیع برق ) در اثر سیل قطع شده بود که نیروهای زحمت کش اجرایی برق استان آن را به ۶ فیدر رسانده اند.
مهندس خودنیا در ادامه گفت با توجه باینکه فعلا در تعدادی از مسیرها راه خدمات رسانی باز نشده و همکاران فنی تاکنون نتوانسته اند جهت تعیین میزان خسارات اقدام کنند .
وی در پایان گفت هم اکنون ۱۰۰ اکیپ توانمند و اجرایی در حال تامین برق روستاهای بی برق هستند و همچنان با تمام توان خود در حال خدمت رسانی هستند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید