مدیر مخابرات منطقه لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۳:۴۴ :: ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
۲۸ خرداد روز سرنوشت‌سازی برای میهن اسلامی ماست/ جهت پایداری ارتباطات در شعب اخذ رأی آمادگی کامل داریم

مدیر مخابرات منطقه لرستان از برقراری ارتباطی پایدار و مستمر در روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، جلسه هماهنگی انتخابات ۱۴۰۰ با حضور مدیر مخابرات منطقه لرستان و جمعی از مدیران و روسای ادارات مخابرات منطقه لرستان برگزار شد .

در این جلسه مهندس شمسی فر ، مدیر مخابرات منطقه لرستان در ابتدای جلسه به اهمیت رویداد مهم انتخابات پرداخت و افزود: ۲۸ خرداد روز سرنوشت سازی برای میهن اسلامی ماست و همه ما موظفیم علاوه بر حضور پرشور در انتخابات ، بستر فنی و ارتباطی لازم را برای برگزاری هرچه بهتر آن فراهم نماییم و این روز برای مخابرات یک روز بسیار مهم می باشد و بر پایداری ارتباطات و ایجاد زیرساخت‌های لازم اینترنتی در شعب اخذ رأی تاکید نمود.

وی افزود با توجه به الکترونیکی شدن بخش عمده‌ای از انتخابات در دوره جاری، مراقبت از بسترهای فنی نسبت به دوره‌های گذشته به مراتب بااهمیت تر خواهد بود لذا حضور کلیه مدیران و نیروهای فنی از یک روز قبل از انتخابات تا یک روز بعد از انتخابات در محل کار الزامی می باشد و همچنین استقرار اکیپهای ارتباطات سیار با تجهیزات کامل در شهرستانها ، گشتها و اکیپ فیبر نوری با هماهنگی شرکت زیرساخت به صورت آماده باش کامل باشند.

گفتنی است: انجام PM دیزل ژنراتورهای موجود در استان، استقرار bts های پرتابل، ممنوعیت هر گونه فعالیت توسعه ای در ایام انتخابات که احتمال وقوع قطعی شبکه را داشته باشد ، توزیع موتور برق در شهرستانها با اولویت سایتهای حساس و حضور کلیه کارگزارها در مراکز روستایی از مهم ترین مصوبات این جلسه می باشد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید