گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۰:۵۲ :: ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
بازدید معاون امور اقتصادی استانداری لرستان از پروژه های بهسازی فرودگاه خرم آباد

عبدالهی، معاون امور اقتصادی استانداری لرستان ، جناب مدیرکل جذب و سرمایه گذاری استانداری و صفی خانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با حضور در فرودگاه خرم آباد از روند بهسازی پاویون و ترمینال این فرودگاه و همچنین ترمینال و پاویون قدیمی و منازل سازمانی جهت سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای فرودگاهی و هوانوردی عمومی بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، عبدالهی، معاون امور اقتصادی استانداری لرستان ، جناب مدیرکل جذب و سرمایه گذاری استانداری و صفی خانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با حضور در فرودگاه خرم آباد از روند بهسازی پاویون و ترمینال این فرودگاه و همچنین ترمینال و پاویون قدیمی و منازل سازمانی جهت سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای فرودگاهی و هوانوردی عمومی بازدید کردند.

معاون امور اقتصادی استاندار بعد از بازدید میدانی با حضور در دفتر مدیریت فرودگاه نحوه ادامه کار پروژه های فرودگاهی را مورد بحث و بررسی قرار دادند و بر اتمام پروژه ها در اسرع وقت تاکید نموده و راههای جذب و هدایت سرمایه های استان را مورد بررسی قرار دادند.

علی کاملی مدیر فرودگاه هم ضمن ارائه گزارش جامعی از وضعیت فعلی پروژه های فرودگاه، حمایت مقامات ارشد استان و همکاری سایر ادارات مربوطه را در مرتفع شدن مشکلات موجود ضروری دانست.

لازم به ذکر است: با توجه به ملاقات مردمی مدیر فرودگاه در روزهای دوشنبه، عبدالهی به همراه کاملی پاسخگوی سوالات مسافرین بودند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید