نماینده مردم خرم آباد و چگنی:
تاریخ: ۱۳:۳۸ :: ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
به دلیل ضعف نظارتی مرغ‌های تولیدشده از لرستان خارج می‌شوند/ عدم اقناع و اطمینان مردم به مسئولان 

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی با اشاره به گزارش وزیر جهاد کشاورزی درباره گرانی‌های اخیر گفت: به دلیل ضعف نظارتی مرغ‌های تولیدشده از لرستان خارج می‌شوندعملکرد دولت موجب شده که اعتماد مردم نسبت به نهادهای دیگر نیز از بین برود.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه دولت موجب شده که اعتماد مردم نسبت به نهادهای دیگر نیز از بین برود، تصریح کرد: عدم برخورد با مدیران متخلف یکی دیگر از مشکلات است. باید با مدیران متخلف برخورد شود، در حالی که ترک فعل مدیران در کشور در حال حاضر جرم محسوب نمی‌شود!

مهرداد ویس کرمی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه ۱۷ فروردین) مجلس شورای اسلامی پس از استماع گزارش وزیر جهاد کشاورزی و کمیسیون کشاورزی درباره کیفیت تامین و توزیع نهاده‌های دامی گفت: در گزارش کمیسیون کشاورزی، نقشی از ضعف نظارتی سازمان تعزیرات در نابسامانی کنونی دیده نشد، آیا سازمان تعزیرات به وظیفه قانونی خود عمل کرده؟ آیا با توزیع‌کنندگان متخلف برخورد قاطع صورت گرفته است؟

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس یازدهم با بیان اینکه در استان ما پس از تولید و کشتار کافی مرغ به دلیل ضعف نظارتی مرغ‌های تولیدشده از استان خارج می‌شود، اضافه کرد: ما باید سراغ توزیع‌کنندگان متخلفی که بر اساس رابطه‌های خود مرغ را به‌صورت زیرمیزی توزیع می‌کنند، برویم.

وی با بیان اینکه مجلس باید ورود پیشگیرانه داشته باشد، افزود: زمانی که جوجه‌ها دفع می‌شدند، باید بروز اتفاقات کنونی پیش‌بینی می‌شد، در آن زمان مجلس و دولت چه اقداماتی انجام می‌دادند؟ آیا وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و صمت وضعیت بازار در آینده را با توجه به عدم جوجه ریزی پیش‌بینی نمی‌کردند؟

ویس کرمی ادامه داد: عدم اقناع و اطمینان مردم به مسئولان یکی دیگر از دلایل مشکلات ایجاد شده است، دولت باعث شد مردم به مسئولان اعتماد نداشته باشند، چرا که پیش از این با وجود اینکه با بحران‌های بزرگ‌تری روبرو شدیم، اما ازآنجاکه مسئولان با مردم با صداقت صحبت کردند، به راحتی نتیجه گرفتیم که سهمیه‌بندی بنزین در دولت قبلی یکی از این موارد است. در شرایطی که به نظر می‌آمد این موضوع مشکلات زیادی ایجاد کند اما به دلیل اقناع عمومی مردم با آن همراهی کردند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه دولت موجب شده که اعتماد مردم نسبت به نهادهای دیگر نیز از بین برود، تصریح کرد: عدم برخورد با مدیران متخلف یکی دیگر از مشکلات است. باید با مدیران متخلف برخورد شود، در حالی که ترک فعل مدیران در کشور در حال حاضر جرم محسوب نمی‌شود!

وی ادامه داد: جای جلسه سران سه قوه در حل مشکلات کنونی که به‌ظاهر کوچک به نظر می‌رسد، اما نظام را زیر سؤال می‌برد، کجاست؟ باید به اصلاح ساختارها بپردازیم و مسئولیت هر واحد مشخص شود، درصورتی‌که هر فردی در تمام کمیته‌ها مسئول است، هیچ‌کس مسئولیت نمی‌پذیرد./ یافته

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید