گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۱:۳۲ :: ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
افتتاح و بهره‌برداری از پروژه پل کاکارضا / چهار خطه شدن‌ کامل محور الشتر خرم آباد

پل کاکارضا و محور چهارخطه خرم آباد_الشتر با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، امیر شاهیوند روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: در جریان سیل ۹۸ که باعث وارد آمدن خسارت سنگین به تاسیسات زیربنایی ابنیه و جاده‌های استان شد، پل کاکارضا هم یکی از پروژه‌هایی بود که به دلیل آب شکستگی پایه ها تخریب شد و حدود ۳ کیلومتر از محور چهارخطه خرم آباد به شهرستان‌های الشتر و نورآباد و به سمت غرب کشور به دو خط تغییر یافت.

وی ادامه داد: در تاریخ ۲۰ شهریور ۹۸ پروژه احداث پل کاکارضا به پیمانکار شرکت راه و ساختمان سپهر بستر واگذار شد و در این راه  مشکلات متعددی سر راه پروژه از قبیل سیل آبان ۹۸ ،پاندمی کرونا و افزایش شدید قیمت مصالح ساختمانی را در پی داشت که به یاری خداوند متعال و همت مسئولین مربوطه نتوانسته خللی در مسیر احداث پل به وجود آید.

شاهیوند بیان کرد: در حال حاضر شاهد افتتاح و بهره‌برداری از پروژه پل کاکارضا و چهار خطه شدن‌ کامل محور الشتر خرم آباد با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان هستیم.

مدیر روابط عمومی راه و شهرسازی اظهار کرد: طول پل کاکارضا ۹۰ متر و عرض عرشه پل ۱۲ متر که شامل سه دهانه سی متری هست و سازه پل بتنی که شامل شمع ستون های مدفون در خاک، ستونهای بتنی، تیرهای بتنی پیش ساخته پیش تنیده و عرشه بتنی است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید