گروه: خبر
تاریخ: ۱۴:۰۷ :: ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
رسانه ها موجب جهت‌دهی مردم به سوی توسعه و آبادانی هستند

رضا مریدی اصل ظهر امروز در جمع خبرنگاران، ضمن گرامی‌داشت دهه مبارک فجر، رسانه را از اهرم‌های بازدارنده فساد عنوان و اظهار کرد: رسانه‌های هر جامعه‌ از ارکان اساسی و مهم جهت‌دهی مردم به سمت توسعه و آبادانی هستند، همچنان که عامل و اهرمی موثر در بازدارندگی از فساد محسوب می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مریدی خاطرنشان کرد: با توجه به روی آوردن دشمنان انقلاب اسلامی به جنگ نرم، طبیعی است که نقش رسانه‌های داخلی در مقابله با توطئه‌های استکبار بسیار حساس و تعیین‌کننده است.

مسوول بسیج رسانه سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان نقش رسانه‌ها را در جهاد تبیین مهم، آگاهی‌بخش و امیدآفرین دانست و افزود: از این رو هر چه بتوان در جهت توانمندسازی رسانه‌ها گام برداشت، بدون تردید جبهه رسانه‌ای قدرتمندی را در برابر بمباران‌های مسموم دشمنان داخلی و خارجی خواهیم داشت.

مریدی به برخی اقدامات انجام شده در بسیج رسانه جهت توانمندسازی و همچنین ایجاد روحیه همدلی و نشاط بین خبرنگاران لرستان اشاره و تصریح کرد: بسیج رسانه در سال جاری اقدام به برپایی برنامه‌های ورزشی و آموزشی از جمله برگزاری مسابقه تیراندازی با شبیه‌ساز و اهداف پروازی و همچنین دوره تخصصی طراحی نشریه با نرم‌افزار ایندیزاین کرده است.

وی از اعزام خبرنگاران لرستانی به سفر زیارتی مشهد مقدس در دهه مبارک فجر خبر و ادامه داد: در همین راستا تعدادی از خبرنگاران استان به همراه خانواده‌های خود روز شانزدهم بهمن‌ماه به مشهد مقدس سفر خواهند کرد.

مسوول بسیج رسانه سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، اعزام خبرنگاران به سفر زیارتی مشهد را اقدامی در جهت حمایت معنوی از اصحاب قلم استان بیان کرد و افزود: حمایت همه‌جانبه رسانه‌های استان از الزامات همه دستگاه‌های اجرایی است و منوط به مجموعه و یا ارگان خاصی نیست.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید