فرمانده انتظامی لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۰:۱۴ :: ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
۹۰ درصد تریاک جهان در ایران کشف می شود/ امنیت کشور حاصل خون پاك‌ فرزندان اين ملت است

صبح امروز مراسم تجلیل از خانواده های معظم شهدای عرصه مبارزه با مواد مخدر توسط فرماندهی نیروی انتظامی استان لرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، سردار یحیی الهی در ابن مراسم که با حضور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خرم آباد، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی، معاونین و روسای پلیس های تخصصی و اصحاب رسانه برگزار شد، گفت: تکریم از خانواده هاي معظم شهداء مايه دلگرمي، قوت قلب نیروی های نظامی و انتظامی است.

فرمانده انتظامي لرستان بيان داشت: انقلاب ما را خون شهيدان بيمه کرده است و تا زماني که فرهنگ غني شهادت در جامعه باشد خدشه اي به آرمان هاي والاي اسلامي وارد نخواهد آمد.

سردار الهی تصریح کرد: ۹۰ درصد تریاک جهان در ایران کشف می شود که همت و آماده‌باش نیروهای ما در مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر صد چندان می‌شود.

او با اشاره به اینکه استان لرستان ۵۸ شهید در راستای مبارزه با مواد مخدر تقدیم نظام کرده است، تاکید کرد: اين انقلاب و تداوم امنیت کشور به آساني به دست نيامده و با خون پاكترين و رشيدترين فرزندان اين ملت تضمين شده است.

گفتني است: در این برنامه با اهداء هدايايي از صبر و استقامت خانواده معزز جمعی از شهدای گرانقدر مبارزه با مواد مخدر تجلیل شد.

همچنین از شماری از خبرنگاران فعال استان بابت همراهی و نشر پیوسته اخبار پلیس و مجموعه نیروی انتظامی تجليل شد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید