گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۸:۵۴ :: ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
موفقیت دانشجویان دانشگاه لرستان در رقابت‌های منطقه‌ای دو و میدانی

دانشجویان پسر دانشگاه لرستان توانستند در رقابت‌های ورزشی دانشگاه‌ها‌ی منطقه‌ی پنج کشور در رشته دو و میدانی، با کسب سه مدال، سهمیه شرکت در المپیاد سراسری ورزشی دانشجویان را به‌دست آوردند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، دانشجویان پسر دانشگاه لرستان شامل محمد شیرزادی و داود نورالدینی توانستند در این دوره از رقابت‌ها که به میزبانی دانشگاه ایلام برگزار شد با کسب مدال‌های طلا و نقره، سهمیه حضور در رقابت‌های المپیاد دانشجویی کشور را برای دانشگاه لرستان، کسب کنند.

این دانشجویان با مربیگری احسان احمدی و سرپرستی سعید دلفان در رقابت‌های دانشجویان منطقه‌ی پنج کشور شرکت کردند.

محمد شیرزادی توانست در دوی سه هزار متر، مدال طلا را کسب کند.

وی همچنین در دوی ۱۵۰۰ متر، مدال نقره را به‌دست آورد.

داود نورالدینی در دوی سرعتی ۶۰ متر، مدال طلا گرفت.

نورالدینی توانست در رشته پرش طول نیز مدال طلا را به‌دست آورد.

بدین ترتیب، دانشجویان پسر دانشگاه لرستان در رشته دو و میدانی توانستند سه مدال طلا و یک نفره را برای دانشگاه لرستان به ارمغان بیاورند.

مجید طاووسی‌چگنی، رئیس اداره تربیت‌بدنی و فوق برنامه دانشگاه لرستان در همین رابطه به خبرنگار اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان گفت:«از آنجا که هدف اصلی شرکت در رقابت‌های منطقه‌ای، کسب سهمیه برای شرکت در مسابقات المپیاد سراسری دانشجویان کشور است برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای است که آماده‌ترین دانشجویان ورزشکار به مسابقات اعزام شوند تا دانشگاه لرستان بتواند در آینده در المپیاد سراسری دانشجویان، حضور اثرگذار داشته باشد».

چند روز پیش نیز تیم دانشجویان دختر دانشگاه لرستان در رشته دو و میدانی توانست در رقابت‌های منطقه‌ی پنج کشور، اول شود و سهمیه حضور در المپیاد سراسری دانشجویان را کسب کند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید