تاریخ: ۱۴:۰۹ :: ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
کشف فرار مالیاتی ۶ میلیاردی در خرم‌ آباد

سرهنگ فرهاد ابدال چگنی امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در اجرای طرح‌های مبارزه با جرایم اقتصادی با دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی که از سوی اداره امور مالیاتی مبلغ شش میلیارد ریال مالیات بر درآمد برای وی وضع شده، پس از گذشت مدت زمان تعیین شده از پرداخت بدهی مالیاتی خود سر باز زده و این امر موجب تضییع حقوق دولت شده است، با توجه به حساسیت موضوع کارآگاهان مبارزه با جرایم اقتصادی رسیدگی به پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، سرهنگ ابدال چگنی افزود: در تحقیقات و بررسی‌های به عمل آمده محرز شد، فرد مذکور با توسل به شگردهای متقلبانه با دریافت کارت بازرگانی و تأسیس شرکت تجاری صوری، در قبال دریافت مبلغ ناچیزی مدارک خود را تحویل تجار و وارد کنندگان کالاهای گمرکی داده و آنها نیز با سو استفاده از مدارک وی و انجام فعالیت‌های اقتصادی مرتکب عدم مالیات بر درآمد برای وی شده‌اند.

جانشین فرمانده انتظامی لرستان گفت: در ادامه عملیات، پلیس فرد متخلف و دارنده کارت بازرگانی و شرکت صوری را شناسایی و با هماهنگی قضائی طی عملیاتی دستگیر شد.

سرهنگ ابدال چگنی با بیان اینکه فرد متخلف به بزه ارتکابی اعتراف کرده است گفت: شهروندان مراقب افراد سودجو و متقلب باشند و در صورت برخورد با اینگونه موارد از طریق تلفن ۱۱۰ پلیس را در جریان قرار دهند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید