استاندار:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۵:۲۰ :: ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
نساجی بروجرد صنعت شناسنامه‌دار لرستان است

استاندار لرستان در بازدید از طرح توسعه سه واحد تولیدی شهرستان بروجرد گفت: نساجی بروجرد یک صنعت شناسنامه‌دار در استان لرستان است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، استاندار لرستان در پنجمین روز از هفته دولت با همراهی معاون هماهنگی امور عمرانی و جمعی از مدیران ستادی به شهرستان بروجرد سفر کرد و از طرح توسعه سه واحد تولیدی این شهرستان بازدید به‌عمل آورد.

دکتر زیویار بیان داشت: از جمله صنایع مذکور مجموعه سلولزی بروجرد بود که مواد لازم را برای صنایع بهداشتی آماده می کند.

دکتر زیویار خاطرنشان کرد: در  توسعه این طرح  ظرفیت جدیدی به کارخانه اضافه شده و زمینه افزایش اشتغال  ۴۵ نفر را فراهم آمده است.

استاندار لرستان در ادامه به بازدید از مجموعه فولاد پاسارگاد اشاره کرد و گفت: این واحد تولیدی یکی از مجموعه های با سابقه بروجرد است که در جریان بازدید امروز دو مزیت چشمگیر بود ؛ اول افزودن یک کوره جدید به ظرفیت ۶ تن به مجموعه و دوم مهندسی معکوس و خلاقیتی است که نیروهای بومی با ابتکار به عمل و دانش بومی زمینه افزایش اشتغال را در این واحد تولیدی ایجاد کرده اند.

دکتر زیویار در ادامه به بازدید از مجموعه نساجی بروجرد اشاره کرد و گفت: صنعت نساجی یک صنعت شناسنامه دار در استان لرستان و شناخته شده در شهرستان بروجرد است این صنعت در حال حاضر یک مجموعه مکمل و مرتبط و چند بخشی است که واحدهای ریسندگی، بافندگی،رنگرزی و اخیراً دوزندگی نیز به آنها اضافه شده است که در این مجموعه طی یک سال گذشته برای هزار نفر با مشخصات بیمه ای ایجاد اشتغال شده و این روند ادامه دارد.

استاندار لرستان تصریح کرد: در این صنعت در ماه‌های گذشته ۳۵۰ نفر به کار مشغول شده و در حال حاضر نیز ۱۰۰ نفر در حال مصاحبه برای جذب و اشتغال در این مجموعه هستند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید