گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۹:۲۳ :: ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
مسابقات یادواره ۶۵۴۴ شهید لرستان/ رقابت ۱۳۰وزنه بردار دختر نوجوان

مسابقات یادواره ۶۵۴۴ شهید استان لرستان و در رده سنی ۱۶و ۱۷ سال (دختران ) با حضور ۲۳ استان و ۱۸۰ مهمان  از سرتاسر کشور در سالن شهید غلامرضا چاغروند خرم آباد برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، سید علی شاهرخی  در گفتگو با خبرنگاران افزود: ۱۳۰وزنه بردار دختر نوجوان کشور در این مسابقات به مدت دو روز  در ۲۱ و ۲۲ شهریور ماه برای کسب عناوین برتر  با هم به رقابت خواهند پرداخت.

رییس هیات وزنه برداری لرستان با بیان اینکه لرستان برای دومین بار است که میزبان مسابقات وزنه برداری نوجوانان کشور می شود، تصریح کرد: همچنین در تاریخ ۲۸ تا ۳۱شهریور ماه نیز میزبان مسابقات وزنه برداری نوجوانان در پسر کشور خواهیم بود.

شاهرخی با بیان اینکه اینکه مسابقات در سطح استاندارد های بین المللی برگزار می شود، گفت: لرستان برای نخستین بار به صورت همزمان میزبان مسابقات در دو بخش دختران و پسران است.

او خاطر نشان کرد: برگزاری کلاس های آموزشی ، تجلیل از قهرمانان لرستانی وزنه برداری  و همچنین  تجلیل از خانواده های معظم شهدا از جمله برنامه هایی خواهد بود که در این مسابقات نیز انجام خواهد گرفت.

شاهرخی گفت : از جناب آقای انوشیروانی سرپرست فدراسیون وزنه برداری و سید آرش قیاسیان مدیرکل ورزش وجوانان لرستان  نیز که در این شرایط سخت از میزبانی لرستان برای برگزاری این مسابقات کشوری حمایت کردند تقدیر می کنیم.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید