گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۲:۴۳ :: ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری به لرستان

جلسه پیگیری مصوبات ریاست جمهوری به استان لرستان با حضور استاندار و معاون اجرایی رئیس جمهور برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، فرهاد زیویار استاندار لرستان به منظور پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان لرستان با منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور دیدار و گفتگو کرد.

استاندار لرستان در ارتباط بیان کرد: در ادامه پیگیری‌ها برای به نتیجه رساندن مصوبات سفر ریاست محترم جمهور به استان، طبق برنامه ریزی جلسه‌ای با معاون اجرایی رئیس جمهور در تهران برگزار شد.

زیویار اظهار داشت: در این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت پیشرفت پروژه‌های مربوط به مصوبات سفر و همچنین اعتبارات اختصاص یافته به معاون اجرایی رئیس جمهور ارائه شد.

وی ادامه داد: آزادسازی کامل قلعه تاریخی فلک افلاک و مجموعه باغ گلستان از موضوعات مهمی بود که در این دیدار به آن پرداخته شد و گزارش کاملی از آخرین وضعیت این مجموعه تاریخی_فرهنگی با هدف تامین اعتبار مورد نیاز جهت ساماندهی آن ارائه شد.

استاندار لرستان گفت: پیگیری تخصیص اعتبارات مورد نیاز برای رفع مشکلات پروژه راهبردی راه‌آهن دورود_خرم‌آباد نیز در جلسه امروز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و تصمیمات خوبی در این رابطه اتخاذ شد.

زیویار اظهار کرد: پروژه سد معشوره دیگر محور مهم جلسه امروز با معاون اجرایی رئیس جمهور بود که گزارشی از روند اقدامات صورت گرفته به منظور اجرایی نمودن پروژه مذکور ارائه شد و با توجه به انتفاع مردم چند شهرستان در صورت بهره برداری از پروژه سد معشوره بویژه در فصول گرم و کم آبی، بر لزوم تسریع در تأمین اعتبار این پروژه نیز تاکید شد.

وی یادآور شد: با توجه به در پیش بودن دور دوم سفر رییس‌جمهور محترم و معاون اجرایی رئیس جمهور به استان، مقدمات این سفر مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

گفتنی است منصوری معاون اجرایی رییس جمهور در پایان این جلسه ضمن اعلام آمادگی برای پیگیری و مساعدت در اجرای مصوبات سفر، بر لزوم انجام کمک‌ها به استان تاکید کرد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید