گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۳:۱۵ :: ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
برگزاری جشن شادی سالروز تولد مولای متقیان‌ در ارشاد لرستان

در آستانه 13 رجب؛ سالروز میلاد باسعادت مولای متقیان حضرت علی (ع) و روز پدر، با همکاری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی،اداره کل ورزش و جوانان و اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان لرستان جشن شادی همراه با مسابقه نقاشی ، شعرخوانی توام با گریم کودک در سالن شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، محمد نیکو بیرانوند دبیر جشنواره و از فعالین اجتماعی استان با ابراز خرسندی از استقبال همشهریان و خانواده‌ها از این جشنواره، گفت : ما طی چندین سال جشنواره ‌های مشابه‌‌ای را در حوزه های مختلف با همکاری کانون پرورش فکری کودکان در سطح شهر برگزار کرده‌ایم و خوشبختابه شاهد بازتاب خوبی در سطح شهر بودیم.

نیکو بیرانوند اظهار داشت: اگر امکانات مهیا شود در نظر داریم چندین جشنواره مختلف دیگر را طی سال پیش رو در سطح شهرستان خرم آباد برگزار کنیم.

وی در ادامه از کلیه دستگاههای اجرایی که در برگزاری این مراسمات با کانون پرورش فکری کودکان همکاری و مساعدت لازم را داشته‌اند، تقدیر و تشکر کرد.

دبیر این جشنواره با اشاره به اینکه کودکان و نوجوانان در اولویت اصلی برنامه‌های اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قرار دارند، تاکید کرد: ضروری است به صورت تخصصی و کارشناسی شده نسبت به رشد و پرورش استعداد کودکان و نقش آنان در شکوفایی و رشد فکری جامعه توجه بیشتری شود.

در پایان این مراسم از نفرات برتر با اهدای جوایزی تقدیر به عمل آمد .

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید