گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۵:۳۳ :: ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
‍ افتتاح مدرسه ۹ کلاسه مشارکتی حضرت سکینه (س) کوهدشت

با حضور دکتر نمک فروش خیر مدرسه ساز ، حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی امام جمعه شهرستان کوهدشت ، ملکشاهی نماینده مردم کوهدشت و رومشکان ، چگنی مدیر کل نوسازی مدارس استان ، زینی وند مدیر آموزش و پرورش لرستان و تنی چند از مسئولین استانی ، مدرسه ۹ کلاسه مشارکتی حضرت سکینه (س) مورد بهره برداری قرار گرفت .

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، این مدرسه در زمینی به مساحت ۱۴۵۳ متر مربع و با ۱۴۷۵ متر فضای آموزشی در ۳ طبقه و با صرف اعتبار ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان وبا مشارکت دکتر نمک فروش احداث شده است.

دکترملکشاهی در آئین افتتاح مدرسه حضرت سکینه کوهدشت ابراز داشت:
هزار جهد بکردم که سر عشق بپوشم
نبود بر سر آتش میسرم که نجوشم
هرچند ممکن است دکتر نمک فروش مایل نباشند برای این کار ارزنده نامی از ایشان برده شود اما وظیفه ما اقتضا می کند که به رسم ادب از زحمات ایشان صمیمانه تشکر کنیم.
رشد ، توسعه یافتگی و توانمند شدن کشورها بر پایه دانش استوار است و پایه دانش در هر کشور ، سیستم آموزشی آن کشور است ، ما هرچه بیشتر به امر آموزش اهمیت بدهیم در جهت توانمند شدن کشور گام برداشته ایم ، و توانمند شدن کشور در امر آموزش ، علاوه بر داشتن معلمین توانمند ودلسوز داشتن فضاهای آموزشی زیبا ، استاندارد و شکیل است.

حجت الاسلام والمسلین طهماسبی نیز در آئین افتتاح مدرسه ۹ کلاسه حضرت سکینه (س) گفت: سرمایه گزاری در امر تعلیم وتعلم بزرگترین و ماندگارترین سرمایه گزاری است که دکتر نمک فروش با درک این مهم ، جاودانه ترین سرمایه ممکن را برای آخرت خودشان اندوخته اند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید