گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۶:۱۰ :: ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
تقدیر استاندار لرستان از خدمات ترویج فرهنگ اقامه نماز جمعیت هلال احمر لرستان

استاندار لرستان در همایش ستاد نماز لرستان از مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان در بحث ترویج فرهنگ اقامه نماز تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، اجلاس استانی نماز که امروز در سالن همایش های استانداری لرستان برگزار شد جمعیت هلال احمر جهت اهتمام ویژه به انجام فعالیت های پیرامون نماز و اقامه آن در سال ۱۳۹۶ از سوی استاندار لرستان شایسته تقدیر معرفی شد.

متن تقدیر نامه استانداری لرستان به مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان به شرح زیر است:

بدینوسیله اعلام می دارد هیئت ارزیابی و داوری ستاد اقامه نماز استان لرستان بر اساس طرح نظام برنامه‌ریزی، نظارت و ارزیابی توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز دستگاه‌ها و به استناد ارائه گزارش ها و نتایج حاصله از ارزیابی ها جمعیت هلال احمر لرستان را به جهت اهتمام ویژه به انجام فعالیت های پیرامون نماز و اقامه آن در سال ۱۳۹۶ شایسته تقدیر می داند.

لازم می‌دانم از همت و تلاش های آن مجموعه اعم از مدیر دستگاه، دبیر اقامه نماز، امام جماعت، شورای اقامه نماز و دیگر همکارانی که در رابطه با اقامه نماز فعالیت موثر و مستمری داشته اند تشکر و قدردانی نمایم و به پاس زحمات صادقانه این لوح تقدیم می گردد.

از آفریدگار منان که جز او کسی را می توان جبران و سپاس شایسته نیست، اجر اخروی و توفیق روز افزون را برای شما مسئلت می نمایم. خداوند همه مارا از برپا کنندگان واقعی نماز محسوب فرماید. ان شاءالله تعالی

سید موسی خادمی

استاندار لرستان

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید