مدیرکل آموزش و پرورش لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۸:۲۵ :: ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
اداره مخابرات با مهیا کردن پهنای باند اینترنت همکاری مناسبی با آموزش و پرورش دارد

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان تاکید کرد: در شرایط فعلی آموزش در ایام کرونا بشدت وابسته به فناوری‌های نوین است که اداره مخابرات همواره با مهیا کردن پهنای باند اینترنت همکاری مناسبی را با آموزش و پرورش داشته است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، علیرضا نخعی در جلسه‌ای ‌که با حضور مدیر مخابرات منطقه لرستان و با هدف همکاری دو جانبه، برگزار شد، ارتباطات را از مهم‌ترین نیازهای امروز بشر دانست و گفت: شرایط فعلی آموزش در ایام کرونا که وابسته به فناوری‌های نوین می‌باشد، فضایی جدید در حوزه آموزش ایجاد کرد.

وی افزود: درصد قابل قبولی از دانش آموزان و معلمین و مدارس به شبکه‌های آموزش مجازی با وجود همه محدودیت‌ها در ایام کرونا متصل بودند و از عملکرد مخابرات استان تقدیر نمود.

علیرضا نخعی اظهار داشت: نکته‌ای که قابل‌توجه است، استفاده از ظرفیت‌های مخابرات و مهارت‌های دیجیتال در آموزش‌وپرورش است که با وجود تلاش‌هایی که صورت گرفته ولی باز هم جای کار دارد و می‌توان این کارکرد را به‌ویژه در حوزه IT گسترش داد.

 مدیر مخابرات منطقه لرستان ضمن تقدیر از زحمات آموزش‌وپرورش برای افزایش تعامل و ایجاد تحول در زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی کلیه ادارات زیر مجموعه آموزش و پرورش استان به شبکه‌های فیبر نوری و باند پهن و همچنین توسعه مدارس هوشمند و ارائه خدمات باند پهن شامل adsl و vdsl به کلیه فرهنگیان، کارکنان و دانش آموزان اعلام آمادگی نمود.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید