تاریخ: ۲۰:۳۵ :: ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
فرصت یک هفته‌ای معاون دادستان خرم‌‌آباد برای قلع‌وقمع ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حریم راه

معاون حقوق عامه دادستان مرکز لرستان با اشاره به اینکه افرادی که مانع انجام کار در پروژه تقاطع غیر هم سطح دانشگاه شده‌ بودند خودشان مبادرت به ساخت و ساز غیرمجاز در حریم راه کرده‌اند، گفت: مقرر شد بدون فوت وقت و حداکثر ظرف یک هفته نسبت به قلع و قمع مستحدثات غیرمجاز اقدام شود.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، حیدری امروز ظهر در حاشیه بازدید از پروژه تقاطع غیر همسطح دانشگاه لرستان با اشاره به اینکه طبق دستور دادستان و با توجه به گزارشات واصله مبنی بر جلوگیری از اتمام پروژه تقاطع غیر همسطح دانشگاه از سوی برخی افراد سودجو، توضیح داد: با بازدید از پروژه متوجه شدیم افرادی که مانع از انجام کار شده‌اند خود مبادرت به ساخت و ساز غیرمجاز در حریم راه کردند.

وی تاکید کرد: تذکرات لازم از باب مقابله با ترک فعل مدیران به مدیر کل راهداری داده شد و مقرر شد در راستای ماده ۶ قانون ایمنی راه‌ها و راه آهن و تبصره ی ۱ آن راهداری استان بدون فوت وقت و حداکثر ظرف یک هفته نسبت به قلع و قمع مستحدثات غیرمجاز اقدام کند.

معاون حقوق عامه دادستان مرکز لرستان گفت: همچنین مقرر شد از طریق پلیس پاسگاه شهید ماسوری نسبت به برقرای امنیت جهت تکمیل پروژه اقدام شود.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید