فرمانده انتظامی خرم‌‌آباد:
تاریخ: ۱۴:۲۲ :: ۱۴۰۳/۰۷/۲۶
بکارگیری اتباع بیگانه در فعالیت‌های کارگری ممنوع است

فرمانده انتظامی خرم‌آباد خبر داد: بکارگیری اتباع بیگانه در فعالیت‌های کارگری در داخل شهر و بیرون جرم است و شهروندان در صورت رویت این پدیده باید به ۱۱۰ اطلاع دهند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، سرهنگ نبی اله قاسمی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: امسال ۳۰۰ نفر اتباع خارجی در سطح شهرستان خرم‌آباد جمع آوری و تحویل کلانتری‌ها شدند.

وی در ادامه افزود: ۱۹ هزار و ۲۸۳ خدمت از ابتدای سال تاکنون در حوزه خدمات انتظامی شهرستان انجام شده است که این حجم از ارتباط با مجموعه پلیس قطعا ناشی از اعتماد مردم به پلیس است.

فرمانده انتظامی خرم‌‌آباد تاکید کرد: عمده‌ترین معضلی که موجب تکدر خاطر شهروندان می‌شود بحث سرقت‌هاست که طبق آخرین آمار پلیس میزان سرقت‌ها ازابتدای سال تاکنون ۱۶ درصد کاهش داشته است.

سرهنگ نبی‌اله قاسمی بیان کرد: همچنین در حوزه کشف سرقت‌ها ۳۷ درصدر افزایش کشفیات سرقت داشته‌ایم در بحث کشفیات مواد مخدر نیز ۷۷ درصد افزایش داشته‌ایم.

سرهنگ قاسمی ادامه داد: در بحث خرده‌فروشان نیز تا به امروز ۲۶۹ نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی داده‌ایم.

وی گفت: در خصوص معتادان متجاهر نیز از ابتدای سال تاکنون ۲ هزار و ۱۷۷ نفر معتاد متجاهر تحویل کمپ ماده ۱۶ شده‌اند.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد با اشاره ضرورت فرهنگسازی رسانه‌ها در خصوص مقابله به فرهنگ غلط تیراندازی در عروسی‌ها عنوان کرد: آمار تیراندازی از اول سال تاکنون ۱۴ درصد کاهش داشته است و در همین مدت ۶۱ نفر تحویل مراجع قضایی شده‌اند.

سرهنگ قاسمی همچنین گفت: از ابتدای سال تاکنون ۶۴۰ میلیارد ریال توقیف کالاهای قاچاق داشته‌ایم که ۷۵ درصد تشکیل پرونده‌ها در حوزه قاچاق افزایش داشته است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید